دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1403 - 11:08
در گفت‌وگوی تلفنی با مخبر؛

بشار اسد: شهید رئیسی شخصیتی تاثیرگذار در عرصه بین المللی بود

بشار اسد: شهید رئیسی شخصیتی تاثیرگذار در عرصه بین المللی بود
رئیس جمهور سوریه صبح امروز پنج شنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر رئیس قوه مجریه ضمن تسلیت و همدردی با دولت و ملت ایران گفت: شهید رئیسی شخصیتی تاثیرگذار همانند شهید سلیمانی برای ماست و نام و یاد او تا ابد درذهن ملت و دولت سوریه خواهد ماند.
کد خبر : 912966

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه صبح امروز پنج شنبه در تماس تلفنی با محمد مخبر رئیس قوه مجریه ضمن تسلیت و همدردی با دولت و ملت ایران گفت: شهید رئیسی شخصیتی تاثیرگذار همانند شهید سلیمانی برای ماست و نام و یاد او تا ابد درذهن ملت و دولت سوریه خواهد ماند.

وی افزود: مراتب اندوه شدید خود را به شما، رهبری و مردم ایران ابراز می‌دارم. شهید رئیسی شخصیتی مهم در عرصه منطقه‌ای و بین المللی بود و محور مقاومت حمایت‌های همیشگی او را از یاد نخواهد برد.

اسد همچنین تأکید کرد: مردم سوریه شهید رئیسی و دکتر امیر عبداللهیان  را نیز، چون حاج قاسم سلیمانی فردی ظلم ستیز، ضد یک جانبه گرایی جهانی و همراه مظلومان منطقه و جهان می‌دانند و احترام وی در کشور ما سوریه همیشگی است به همین جهت ما نیز در کشورمان عزای عمومی اعلام کردیم تا در غم بزرگ شما سهیم باشیم.

رئیس جمهور سوریه گفت: بسیار مشتاق بودم در این روز‌ها در کنار ملت ایران باشم و به دیدار رهبری معظم انقلاب اسلامی برسم و مراتب تعزیت خود را شخصا  اعلام کنم لذا در اولین فرصت برای عرض تسلیت و تحکیم پیوند‌های سیاسی دو کشور به ایران سفر خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته