دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 18:25

قاضی‌زاده هاشمی: سرعت‌بخشی به اینترنت از برنامه‌های دولت من است

قاضی‌زاده هاشمی: سرعت‌بخشی به اینترنت از برنامه‌های دولت من است
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اینترنت در دنیای امروز یک کالای اساسی است، گفت: سرعت‌بخشی در دسترسی به اینترنت از پروژه‌های مهم در دولت مردم و خانواده است.
کد خبر : 917043

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با انتشار ویدیویی برنامه‌های دولت خود تحت عنوان «دولت مردم و خانواده» در حوزه دستیابی آزادانه به اینترنت را تشریح کرد و گفت: در دنیای امروز اینترنت تبدیل به کالای اساسی شده است و هیچ نیازی در جهان نیست که متصل به اینترنت نباشد.

وی افزود: امروز دنیا بر روی دسترسی آزادانه به اینترنت در حال سرمایه‌گذاری هستند، آمریکایی‌ها با استارلینک و چینی‌ها با سرمایه‌گذاری بر روی فضا، برای گسترش دسترسی به اینترنت برنامه‌ریزی کرده‌اند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: متاسفانه در قانون هفتم توسعه در این سطح به عنوان سرعت بخشی به دسترسی‌ها توجه نشده است. هنرمندان، تجار و دانش‌آموختگان رشته‌های اقتصادی به اینترنت وابسته است.

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی با توسعه سرعت اینترنت ثابت کار بسیار خوبی را آغاز کرد که البته در ابتدای راه است و باید به سرعت در سراسر کشور توسعه پیدا کند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: همزمان با توسعه صنایع وابسته در دسترسی به اینترنت بی‌سیم باید به آنچه در دنیا در حال وقوع است به عنوان یک عامل پیشران رقابت کنیم نه به عنوان کسی که منفعل است و این نیاز به سرمایه‌گذاری جدی در دولت دارد که باید هم در قانون برنامه هفتم اصلاح شود و هم به عنوان یکی از پروژه‌های دولت مردم و خانواده خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته