دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صادقی در پاسخ به آنا:

ورود اعضای شورای شهر به تبلیغات انتخاباتی منع قانونی ندارد

ورود اعضای شورای شهر به تبلیغات انتخاباتی منع قانونی ندارد
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ورود اعضای شورای شهر به ستادهای انتخاباتی هیچ‌گونه منع قانونی ندارد و این اقدامات برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات صورت می‌گیرد. 
کد خبر : 917058

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: ورود اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ستادهای انتخاباتی و فعالیت تبلیغی آن‌ها هیچ مشکلی ندارد. 

وی تصریح کرد: اقدام اعضای شورای شهر تهران در فعالیت‌های انتخاباتی هیچ گونه منع قانونی ندارد و اقدام بدی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با هدف اینکه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، مشارکت حداکثری مردم صورت بگیرد، معتقدم که فعالیت انتخاباتی اعضای شورا می‌تواند در این مشارکت اثرات مثبت و سازنده‌ای داشته باشد. 

صادقی خاطرنشان کرد: برای تحقق مشارکت حداکثری هر کسی باید همه توان و ظرفیت خودش را پای کار بیاورد و بر این اساس اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم باید در ستادهای انتخاباتی ورود پیدا کنند.

وی در پاسخ به اینکه با ورود اعضا به ستاد انتخاباتی نامزد ریاست جمهوری، اختلاف نظرهایی بین آن‌ها به وجود آمده است، یادآور شد: ایجاد این اختلاف نظرها هیچ اشکالی ندارد و اصل شورا همین اختلاف نظرهاست که بیایند و صحبت کنند و به بک نظر جمعی برسند.

اعضای شورای شهر از شورا غافل نشوند

سیدمحمد آقامیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا هم اظهار کرد: ورود و فعالیت انتخاباتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران منع قانونی ندارد و همه در تلاش هستند که سطح مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را بالا ببرند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه کسانی که دست اندرکاران دولت هستند تلاش می‌کنند تا حضور مردم در انتخابات را افزایش بدهند و ورود آن‌ها به ستادهای انتخاباتی با این نیت بوده که یک هم‌افزایی به وجود بیاورند و به برگزاری یک انتخابات سالم کمک کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: به این صورت که اعضای شورای شهر بروند و تمام وقت خود را به صورت شش دانگ به ستادهای انتخاباتی اختصاص بدهند و از شورا و شهر در طول این ۲ تا ۳ هفته غافل بشوند، موافق نیستم.

آقامیری خاطرنشان کرد: در مقطعی هستیم که همه باید دست به دست هم بدهند و در شرایطی که رئیس مجلس برای انتخابات آمده و شهردار تهران هم همینطور و وقت خود را به انتخابات اختصاص داده است، ما هم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم کمک کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته