دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 19:04
ششمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان ریاست جمهوری؛

قالیباف: هرگز نمی‌گذاریم بدخواهان، ایرانِ ما را دور بزنند/ مردم از حرف خسته هستند

قالیباف: هرگز نمی‌گذاریم بدخواهان، ایرانِ ما را دور بزنند  مردم از حرف خسته هستند
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اراده و فرهنگ زمان دفاع مقدس ادامه پیدا کرد و الان به قدرت و اقتداری دست یافتیم که مورد حسرت همه است پس می شود، گفت: هرگز نخواهیم داد بدخواهان ایران و اسلام ایران جان ما را دور بزنند
کد خبر : 917279

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز شنبه (۲۶ خرداد) مهمان برنامه «با مردم» شبکه یک سیما بود.

وی در این برنامه ضمن بیان محور‌ها و برنامه‌های خود با تأکید بر اینکه ایرانِ سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده است، اظهارداشت: هرگز نخواهیم داد بدخواهان ایران و اسلام ایران جان ما را دور بزنند.

قالیباف ادامه داد: یک زمانی توپخانه ۱۵ کیلومتری داشتیم الان با موشک نقطه زن با برد بیش از ۲ هزار کیلومتر دشمن را می‌زنیم. اراده و فرهنگ زمان دفاع مقدس ادامه پیدا کرد و الان به قدرت و اقتداری دست یافتیم که مورد حسرت همه است، پس می‌شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: قانون مهم است ولی اگر اجرا نشود اعتبارش بیشتر از یک کاغذ نیست. ما به وعده‌های خود عمل کردیم و قانون برنامه هفتم و قانون دائمی را تصویب کردیم. آیا قانون برنامه توسعه و قوانین دائمی برای تحول کفایت می‌کند؟ خیر. مدیریت قوی است که می‌تواند به قوانین روح ببخشد و عملیاتی کند.  

وی با تأکید براینکه از گرانی و تورم و کاهش قدرت خرید خانواده شرمنده هستیم، اظهارکرد: ما امروز شاهد مشکلاتی هستیم که تکرار آن هم برای بنده سخت است، مردم از حرف خسته هستند، به مردم قول می‌دهم که مشکلات را حل کنم، امروز همه مان رنج می‌بریم و حتماً برای این مسائل در دولت چهاردهم برنامه و چاره اندیشی و ضمانت اجرایی داریم.

قالیباف اظهارداشت: امروز وقتی کسری بودجه داریم یعنی پول و ثروت نداریم؟ خیر،‌ای کاش نداشتیم. ۱۹.۵ درصد ذخایر نفت و گاز در ایران است یعنی رتبه اول را داریم. معادن فراوان و کریدور‌های استراژیک داریم، ۳.۵ برابر یارانه‌های پرداختی، یعنی حدود ۱۲۶۰ همت سرمایه حیف می‌شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، تحول نیاز به مدیر قوی دارد. باید مسیر پیشرفت را با قدرت ادامه بدهیم. باید دنبال تحول در عرصه‌های مختلف باشیم. تحول نیاز به مدیر قوی دارد. هیچ تحولی بدون مدیر قوی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته