دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 18:36
در گردهمایی مردمی در قزوین؛

قالیباف: با مذاکره به روش مبارزه موافقم/ گفتند پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می‌شود، جنگ شد؟

قالیباف: با مذاکره به روش مبارزه موافقم  گفتند پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می‌شود، جنگ شد؟
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی! می‌گفتید اگر پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می‌شود؛ لغو کردیم، آیا جنگ شد؟ غنی سازی را ۲۰ درصد کردیم، آیا جنگ شد؟ غنی سازی را ۶۰ درصد کردیم، جنگ شد؟ این کار‌ها باعث شد آنها بپذیرند و وارد گفت‌وگو با ما شوند.
کد خبر : 918431

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز (۲ تیر ۱۴۰۳) در گردهمایی مردمی در قزوین اظهار کرد: برخی‌ها در مذاکره رفتند به صداقت آمریکایی‌ها پناه بردند و یک متنی را نوشتند و همه چیز را دادند و هیچ منفعت اقتصادی نگرفتند و حتی ترامپ هم از برجام خارج شد.

وی با بیان اینکه در شورای عالی امنیت ملی با مسئولیت روحانی بنا شد یک قانونی درباره برجام در مجلس پیگیری شود، ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند قانون اقدام راهبردی یکی از قوانین راهبردی و ماندگار مجلس است که کشور را انفعال و بلاتکلیف در آورد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: آقای روحانی! می‌گفتید اگر پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می‌شود؛ لغو کردیم آیا جنگ شد؟ غنی سازی را ۲۰ کردیم آیا جنگ شد؟ غنی سازی را ۶۰ درصد کردیم جنگ شد؟ این کار‌ها باعث شد آنها بپذیرند و وارد گفت‌وگو با ما شوند. آقای روحانی! روز خروج ترامپ از برجام مصاحبه کردید یک هفته فرصت می‌دهید؟ یک هفته، یک ماه و چند ماه فرصت دادید بعد چه کار کردید؟ چرا کشور را بلاتکلیف گذاشتید؟

قالیباف ادامه داد: رئیس جمهور مسئولیت و قدرت دارد چرا بهانه تراشی می‌کنید. اگر نگذاشتند کار کنید چرا  وقتی که رئیس جمهور بودید اعلام نکردید و معرفی نکردید چه کسانی نگذاشتند.  

وی گفت: اگر حقوق را همپای تورم بالا نبریم مردم چگونه زندگی کنند؟  با تصمیمات خلق الساعه دولت‌های گذشته تورم زیاد شد و سفره کوچک شد و قدرت خرید کم شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۳.۵ برابر از حوزه یارانه‌های نقدی که می‌دهیم امروز فقط در حوزه انرژی اتلاف می‌کنیم می‌توانیم آن را احیا کنیم که حدود ۱۲۶۰ هزار میلیارد تومان است، تأکید کرد: مردم باید جور بی‌عرضگی ما را تحمل کنند بعد با پررویی بهانه بیاوریم که نگذاشتند کار کنیم؟  مردم به کسانی که عملکرد و کارنامه‌شان در ۴۵ سال گذشته قابل دفاع است رأی بدهند.

قالیباف اضافه کرد: روز جمعه روز مهمی است خواهش می‌کنم نگاه کنید کسانی که عملکرد و کارنامه شان در ۴۵ سال گذشته قابل دفاع است و می‌شناسید، آینده کشور را دست آنها بدهید. همه ملت ایران و همه قومیت‌ها و همه ادیان الهی و شیعه و سنی و مرزنشینان و ... همه پای کار بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته