دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 18:17

حمید نوری: می‌گفتید خدا هم نمی‌تواند تو را آزاد کند/ منافقین بدبخت و آواره الان کجا هستند؟ + فیلم

حمید نوری: می‌گفتید خدا هم نمی‌تواند تو را آزاد کند  منافقین بدبخت و آواره الان کجا هستند؟ + فیلم
حمید نوری، شهروند اسیر کشورمان در کشور سوئد که دقایقی پیش به آغوش میهنمان بازگشت اظهارکرد: ای کسانی که می‌گفتید خدا هم دیگر نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کند، دیدید که خدا من را در روز عرفه و عید سعید قربان آزاد کرد. حمید نوری معروف به حمید عباسی آزاد شد.
کد خبر : 917271

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید نوری، شهروند ایرانی که به ناحق در زندان‌های سوئد اسیر و در سلول انفرادی مورد شکنجه مزدوران منافقین قرار گرفته بود، دقایقی قبل با میزبانی مسئولین و اصحاب رسانه وارد فرودگاه مهرآباد شد.

وی پس از دیدار با خانواده خود اظهارداشت: یک پیام برای خانواده، مردم عزیز کشور و دست‌اندرکاران این است که صمیمانه تشکر می‌کنم. می‌دانم پرونده بسیار، بسیار سخت و پیچیده، مهم و پر اضطرابی بود و زحمات فراوانی کشیدند و دعا‌های خانواده، مردم ایران، همکارانم کردند و یقیناً این دعا‌ها موثر بود. من برای خانواده‌ام نامه نوشتم که فقط خدا می‌تواند آزادم کند، مسئولان هم زحمت‌هایی کشیدند برای خدا بوده است.

نوری اضافه کرد: پیام دیگر من به اسرائیل جنایتکار، کودک‌کش و منافقین بدبخت فراری، پناهنده و بیچاره دارم که خیلی به مردن من دلخوش کرده بودند به پرونده من و بعداً به مردم می‌گویم که چه کسانی به سراغ من آمدند،‌ای منافقین الان کجا هستید؟ سوسیال بگیر، وطن فروش، آواره و بدبخت و بیچاره هستند ولی من حمید نوری در ایران و در تهران و پیش خانواده‌ام هستم.

این شهروند کشورمان تأکید کرد: در عید سعید قربان و روز عرفه در تهران هستم، شما کجائید و من کجا هستم؟‌ای کسانی که می‌گفتید خدا هم دیگر نمی‌تواند حمید نوری را آزاد کند، دیدید که خدا من را در روز عرفه و عید سعید قربان آزاد کرد. حمید نوری معروف به حمید عباسی آزاد شد.

وی خطاب به منافقین اظهارداشت: در روز آخر در دادگاه گفتند آشتی، آشتی، گوش نکردید بدبخت‌ها، من می‌توانستم به شما کمک کنم که دست از این لجاجت‌ها بردارید، این پیام هم برای شما که من ایران هستم، من در تهران هستم، من حمید نوری هستم و از همه کسانی که در این مکان هستند اعم از خبرنگاران و تصویربرداران هم تشکر می‌کنم.

 

فیلم صحبت‌های حمید نوری در فرودگاه مهرآباد تهران را دقایقی پس از ورود به خاک کشورمان در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته