دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 14:50
در آیین کلنگ‌زنی بوستان فناوری و نوآوری گلستان ارتش؛

دریادار سیاری: ارتش به سازمانی فناورپایه تبدیل شده است

دریادار سیاری: ارتش به سازمانی فناورپایه تبدیل شده است
معاون هماهنگ‌کننده ارتش، علم و فناوری را از اساسی‌ترین مؤلفه‌های پیشرفت دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک سازمان فناورپایه تبدیل شده است.
کد خبر : 917205

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین کلنگ‌زنی بوستان فناوری و نوآوری گلستان ارتش که با حضور «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد، اظهار کرد: توسعه فناوری نیاز کشور و بر اساس منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

امیر دریادار سیاری افزود: پایداری و تحکیم استقلال این کشور مانند دوران دفاع مقدس نیازمند حضور جوانان نخبه‌ای است که با تلاش‌های ارزشمند خود در راستای رفع نیازمندی‌های این مرز و بوم و تولیدات داخلی، صادقانه تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش علم و فناوری را از اساسی‌ترین نیاز‌ها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور و یکی از محور‌های مهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: امروز نیرو‌های مسلح با محوریت وزارت دفاع به عنوان یک سازمان پژوهش‌محور و از ارکان تولید قدرت دفاعی کشور در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما بدون گام برداشتن در جاده گسترش علم، دانش و فناوری امکان ندارد به نقطه مطلوب برسد، تأکید کرد: امیدوارم با بهره‌برداری از این بوستان علمی و با تکیه بر توانمندی دانشمندان متعهد و متخصص داخلی به قدرت بازدارنده در تراز نظام تبدیل شویم و به نقطه مطلوب و اثرگذار در معادلات نظامی و سیاسی در سطح منطقه و فرامنطقه دست یابیم.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: آگاهی و واقف بودن به مسائل علم و فناوری، ارتش جمهوری اسلامی ایران را به یک سازمان فناورپایه تبدیل کرده و امید است که در این مسیر حرکت رو به رشدی داشته باشیم.

به گزارش آنا، بوستان فناوری و نوآوری گلستان ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینی به مساحت 6 هکتار در منطقه تهرانسر ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته