دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1403 - 14:38

سردار فلاح‌زاده: توطئه آمریکایی تجزیه ایران، عراق و سوریه را خنثی کردیم

سردار فلاح‌زاده: توطئه آمریکایی تجزیه ایران، عراق و سوریه را خنثی کردیم
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جبهه مقاومت توطئه‌ها و نقشه‌های تجزیه‌طلبانه آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرد.
کد خبر : 917007

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار فلاح‌زاده در یادواره ۴۵۱ شهید شهرستان کوهدشت در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: برخی از شهدای جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس گمنام شدند و مادران و پدران این شهدا در فراق فرزندانشان سوختند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اضافه کرد: طبق فرمودۀ قرآن شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به رشادت‌های شهدای کوهدشت در دفاع مقدس، عنوان کرد: سرداران و فرماندهان این شهرستان در دفاع مقدس رزمندگان میدان‌های سخت بوده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اظهار به دلاوری‌های شهید قدرت‌الله عبدیان در مقابله با داعش تأکید کرد: این شهید طبق گفتۀ سید حسن نصرالله صاحب سال‌ها تجربه بود و در میدان‌های نبرد با رژیم صهیونیستی با شجاعت مبارزه کرد تا در این راه به مقام شهادت نائل شد.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، تصریح کرد: جبهه مقاومت نظم نوین جهانی را به چالش کشید و توطئه آمریکا را که به‌دنبال تجزیه ایران، عراق و سوریه بود خنثی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید به اینکه جبهه مقاومت توطئه‌ها و نقشه‌های تجزیه‌طلبانه آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرد، بیان داشت: این نهضت به‌دنبال راهبرد‌های حکمیانه امامین انقلاب شکل گرفته‌است.

سردار فلاح‌زاده با بیان وضعیت سوریه به‌هنگام حمله داعش، اضافه کرد: سه استان جنوبی سوریه توسط داعش به سقوط رسیده بود و این گروه جنایتکار تا نزدیکی حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) پیشروی کرده بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اذعان به حمله داعش به شهر‌های مابین حمص و دمشق در سوریه، تأکید کرد: استان دیرالزور و برخی دیگر از استان‌های این کشور توسط داعش به سقوط رسیده بود.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه داعش هفت استان عراق را به سقوط رساند، عنوان کرد: این گروه جنایتکار تا هفت کیلومتری مرز ایران پیشروی کرده بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به جنایت‌های بی‌شمار داعش، خاطرنشان کرد: اوج جنایت‌های این گروه در دیرالزور، المیادین و ابوکمال بود، به‌طوری که کودکان بی‌گناه را گردن زدند و افرادی را زنده‌زنده سوزاندند و غرق کردند.

سردار فلاح‌زاده با اظهار به تکیه رزمندگان جبهه مقاومت به قدرت الهی بیان داشت: شهدای مدافع حرم در برابر جنایت‌های دشوار داعش ایستادگی کردند و در جبهه مقاومت حماسه آفریدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید قدرت‌الله عبدیان، شهید مدافع حرم کوهدشتی، نقش ماندگاری در مقابله با داعش داشته است، تأکید کرد: جبهه مقاومت نقشه آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدید را خنثی و آمریکایی‌ها و گروه‌های نیابتی اسرائیل و آمریکا را خوار کرد.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، خاطرنشان کرد: این رژیم حدود ۲۰۰ هزار نفر را قتل‌عام کرده است و جنایتی شبیه نسل‌کشی صَبرا و شَتیلا را در فلسطین رقم زد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به زندگی هفت میلیون فلسطینی در اردوگاه‌ها اشاره کرد و گفت: اسرائیل شش هزار نفر از فلسطینیان را دستگیر کردند و برخی از این افراد سال‌ها در زندان‌های این رژیم جنایتکار شکنجه شدند.

سردار فلاح‌زاده با تأکید به مسدودشدن مرز‌های دریایی و زمینیِ غزه توسط اسرائیل، اذعان داشت: حماس با کمک جهاد اسلامی این رژیم جنایتکار را مورد هدف قرار داد و دشمن را آواره کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اظهار به اینکه چراغ‌های افول آمریکا روشن شده و از لحاظ نظامی و سیاسی نیز دچار ضعف شده است، تأکید کرد: این اقدام ناشی از رشادت‌های جبهه مقاومت و رزمندگان شهید است.

سردار فلاح‌زاده  با اشاره به کمک مالی ۱۴.۵ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل، عنوان کرد: آمریکا فرماندۀ سنتکام را در تل‌آویو مستقر کرد و ناو‌های هواپیمابر را نیز در دریا‌های سرخ و مدیترانه راه‌اندازی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه انصارالله دریای سرخ را به جهنمی برای رژیم صهونیستی تبدیل کرده است، تأکید کرد: موشک‌های بالستیک ایران نیز پس از شهادت سردار زاهدی و همرزمانش بر پیکر این رژیم جنایتکار فرود آمد و تلفات عمده‌ای را به‌جا گذاشت.

سردار فلاح‌زاده با تأکید به پیروزی جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: دشمن به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیده است، امّا جبهه مقاومت همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی استوار است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اظهار به اینکه چراغ‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی روشن شده است، تصریح کرد: این رژیم بعد از طوفان‌الاقصی ضعیف‌تر و جبهه مقاومت مقتدرتر و مبارزتر از قبل شده است.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به برکت خون شهدا، ادامه داد: بزرگ‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم و خستگی‌ناپذیری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته