دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 14:23
در مراسم بزرگداشت شهدای پرواز اردیبهشت

باقری: ملت ایران در بدرقه شهدای خدمت اقتدار و صلابتش را به نمایش گذاشت

باقری: ملت ایران در بدرقه شهدای خدمت اقتدار و صلابتش را به نمایش گذاشت
سرپرست وزارت خارجه کشورمان در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت گفت: در تشییع شهدای خدمت، یک ملت اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را پشت سر رهبری معظم انقلاب به نمایش گذاشت.
کد خبر : 917192

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با عنوان «شهدای پرواز اردیبهشت» که با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار  شد، گفت: امروز در شرایطی میزبان سردار سلامی هستیم که شهید امیرعبداللهیان در میان ما نیست و دفعه قبل که به وزارت خارجه آمدند امیر دیپلماسی میزبان ایشان بودند.

وی ادامه داد: ماه خرداد ماه پرحادثه و پرحماسه انقلاب اسلامی است. چه ۱۵ خرداد ۴۲، چه ۱۴ خرداد ۶۸، چه سوم خرداد ۶۱، چه ۳۱ خرداد ۶۰ همواره این ماه برای مردم ما ماه پرحادثه‌ای بوده است.

باقری افزود: شهیدان پرواز اردیبهشت تحمل نکردند که خرداد فرا برسد و پیشاپیش به سوی معبود خویش رفتند.

سرپرست وزارت خارجه ایران با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، گفت: یک ملت در بدرقه و تشییع شهدای خدمت با همه ابهتش در برابر همه جهانیان قدرت و اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران را پشت سر رهبری معظم انقلاب به نمایش گذاشت و امروز ما داغدار این مصیبت بزرگ هستیم.

باقری افزود: ما قاسم و ابراهیم انقلاب اسلامی را تقدیم کردیم، ما انتظار دریافت کوثر از خداوند برای انقلاب اسلامی داریم و این قول را می‌دهیم که پاسبان و پاسدار و حافظ این کوثر باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته