دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1403 - 14:55
ششمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان ریاست جمهوری؛

حجت‌الاسلام پورمحمدی‌: شکوه و عظمت ایران باستان را خوب احساس کرده‌ام

حجت‌الاسلام پورمحمدی‌: شکوه و عظمت ایران باستان را خوب احساس کرده‌ام
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس مطالعاتم، شکوه و عظمت ایران باستان را خوب احساس کرده‌ام و ایران باستان را بخشی از هویت ایرانیان می‌دانم.
کد خبر : 917207

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز شنبه (۲۶ خرداد) مهمان برنامه «دولت قرار» رسانه ملی بود.

وی در این برنامه ضمن بیان محور‌ها و برنامه‌های خود درباره تاریخ تمدن ایران و ایران باستان، گفت: بر اساس مطالعاتم، شکوه و عظمت ایران باستان را خوب احساس کرده‌ام.

پورمحمدی افزود: درباره بزرگی کوروش و خدمات او به حوزه تمدنی ایران تردید ندارم. مرحوم علامه طباطبایی فیلسوف و مفسر برجسته تاریخ معاصر و آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع بزرگوار تقلید و مفسر بزرگ قرآن و ابوالکلام آزاد مفسر هندی معتقدند ذوالقرنین که در قرآن مجید از او به خوبی و بزرگی یاد شده است، همان کوروش است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ایران باستان را بخشی از هویت ایرانیان می‌دانم، هویتی که با حضور اسلام عزیز به اوج شکوه و جلال خود رسید، باید به این پیشنیه تاریخی و هویتی افتخار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته