دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نامزدهای ریاست جمهوری چه برنامه‌هایی برای استان دارند؟

نامزدهای ریاست جمهوری چه برنامه‌هایی برای استان دارند؟
برنامه تهران ۲۰ شبکه تهران در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میزبان نمایندگان هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری خواهد بود.
کد خبر : 917322

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تهران۲۰، قرار است ۶ برنامه آتی خود را از امشب شنبه ۲۶ خرداد تا یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ به حضور نمایندگان ریاست جمهوری اختصاص دهد و این ۶ برنامه با محوریت تشریح و تبیین برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای شهروندان پایتخت و «زندگی در استان تهران و کلان شهر تهران» روی آنتن می‌رود.

همچنین معضلات و مشکلات ثابت کلانشهری چون تهران روی میز تهران بیست قرار دارد. ترافیک تهران، آلودگی هوا و محیط زیست، ساختمان‌های نا ایمن، قیمت و اجاره بهای مسکن در پایتخت، وضعیت آسیب‌های اجتماعی در پایتخت، طرح تعویض خودرو های فرسوده و... با حضور نمایندگان هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

عوامل برنامه تهران ۲۰ با اختصاص زمان و فرصت برابر به هر یک از نماینده نامزدها فرصتی ایجاد می کند تا مخاطبان با برنامه‌های هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری آشنا شوند.

«برنامه تهران ۲۰» ویژه انتخابات ریاست جمهوری به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی و اجرای علی مروی تا ۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته