دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری قرعه‌‌کشی سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری قرعه‌‌کشی سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
آیین قرعه‌‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سازمان زیباسازی با حضور نماینده نامزد‌ها برگزار شد.
کد خبر : 917378

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین قرعه‌‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سازمان زیباسازی با حضور نماینده نامزد‌ها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هدف سازمان زیباسازی از این فضا، ایجاد شور انتخاباتی و صبانت از منظر شهری است.

مُذهبی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت شهدای پرواز اردیبهشت اظهار داشت: در روز‌های پیش رو رویداد سرنوشت ساز را داریم و طبق فرمایش رهبری در این رویداد مشارکت مردم مهم است.

وی در ادامه با بیان اینکه از مدتی قبل جلسات مجری و ناظران و کارشناسان تبلیغات سیاسی آغاز کردیم تصریح کرد: عدالت تبلیغاتی در سطح شهر برای ما مهم بود.

مذهبی در ادامه با تاکید بر اینکه برای ترویج بسته مشارکت سازمان مسیر خود را هم ادامه خواهد داد، افزود: در نظر داریم با طراحی دستگاه‌های مجری طرح ستاد خیابانی با در اختیار قراردادن فضا در میادین شهر پیش ببریم.

حامد شایان در آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باید از مدیرعامل سازمان زیباسازی قدردانی کنم انصافا با خلاقیت خوبی که داشتند هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم در انتخابات ریاست جمهوری اقدامات نو و مبتکرانه‌ای در تهران انجام شده است.

معاون سیاسی فرمانداری تهران خطاب به نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در خصوص بهره‌گیری از بسته‌های تبلیغاتی سازمان زیباسازی نیاز است ستادهای تبلیغاتی نامزدها به برخی نکات توجه ویژه داشته باشند. مسئولیت محتوای سازه‌هایی که در اختیار نامزدها قرار گرفته است با خود آنهاست. همانند ستادها که مقابل ساختمان‌ها بنرها را با موضوع و نوشته‌هایی اکران می‌کنند که مسئولیت پاسخگویی محتوا با ستادهاست.

وی اضافه کرد: البته نظارت و ارزیابی توسط سازمان زیباسازی انجام می‌شود هدف از انجام این کار افزایش مشارکت انتخابات است و اختصاص این بسته‌ها به کاندیداها کار جدیدی است که در تهران انجام شده و عرشه‌ها و بیلبوردها در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد.

شایان تأکید کرد: حتما باید اخلاقیات در تمامی تبلیغات رعایت شود قبل از اکران بهتر است در ستادهای تبلیغاتی مصوبه‌ای برای طرح‌ها داشته باشید و آن را به صورت مکتوب به سازمان زیباسازی تهران ارسال کنید. این اقدام یعنی اختصاص بسته‌های تبلیغاتی به نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مصوبه هیات اجرایی تهران را دارد.

معاون سیاسی فرمانداری تهران اظهار کرد: باید روسای ستادهای تبلیغاتی شهر تهران را زودتر نامزدها به فرمانداری تهران معرفی کنند. برخی نامزدها ستادهایشان در شهر تهران آغاز به کار کرده که موضوع را به ما اعلام کرده‌اند؛ اما برخی هنوز اعلام نکرده‌اند. بی‌تردید برای موضوعات امنیتی و ترافیکی حتما باید تدابیری اتخاذ شود که نیاز است مسئولین ستادهای تهران جهت هماهنگی لازم به فرمانداری معرفی شوند.

در این مراسم نماینده شورای نگهبان هم در سخنانی بیان کرد: همیشه شاهد تلاش شهرداری برای افزایش مشارکت بودیم اما این دوره اتفاق مبارکی در جهتد تبلیغات شهری افتاد تا از این طریق شعارها را تبیین کنند، شورای نگهبان در این حوزه برای برقراری عدالت و موارد قانونی از حیث تبلیغات تلاش خود را میکند تا در نهایت رییس جمهور شایسته انتخاب شود.

طارمیان در آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در تشریح 6 بسته اختصاص پیدا کرده به نامزدهای انتخابات گفت: در این 6 بسته، 30 سازه عرشه و 15 بیلبورد که سرجمع برای هر بسته 45 سازه تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. مساحت هر یک از بسته‌ها برای فضای تبلیغات بین یک هزار و 750 متر تا یک هزار و 850 متر مربع است.

وی افزود: پراکندگی همه این بسته‌ها در سطح اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها و در 4 پهنه شمال، جنوب، غرب و شرق است که از فردا ساعت 24 تا روز چهارشنبه هفته آینده و 24 ساعت قبل از روز رای‌گیری امکان اکران تبلیغات بر روی این فضاهای تبلیغاتی در سه نوبت اکران فراهم خواهد شد.

طارمیان ادامه داد: طرح‌هایی که از سوی کاندیداها ارائه می‌شود باید در معرفی و برنامه‌هایشان اختصاص پیدا کند یعنی اجرای طرح‌ها منوط به رعایت قوانین انتخاباتی وزارت کشور است و نصب طرح‌های تبلیغاتی به همراه بسته‌هایی که به هر یک از نامزدها ارائه شده رایگان و با سازمان زیباسازی که برای اولین بار این کار انجام شده است

وی تاکید کرد: سعی کردیم پراکندگی برای فضاهای تبلیغاتی همه کاندیداها یکسان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته