دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 13:42
پس از بازدید میدانی صورت گرفت؛

وزیر کشور: آب، برق و گاز در همه جای مشهد مقدس وصل است/ بارش‌های مشهد در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده

وزیر کشور: آب، برق و گاز در همه جای مشهد مقدس وصل است  بارش‌های مشهد در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده
احمد وحیدی در جلسه با مسئولان شهر مشهد مقدس گفت: آب و برق گاز در همه جای استان وصل است. هشدارهای لازم، بازدیدهای میدانی و توقف حرکت در جاهایی که احساس خطر دارد توسط پلیس راهور تا روز شنبه اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر : 911725

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی، وزیر کشور که برای بررسی وضعیت مشهد مقدس که خیابان‌های این شهر بر اثر بارندگی حدود ۴۰ میلیمتری دچار آب‌گرفتگی و در بعضی نقاط سیل شده بود وارد این شهر شده بود در جلسه با مسئولان استانی اظهار کرد: آب و برق گاز در همه جای مشهد مقدس وصل است. هشدار‌های لازم، بازدید‌های میدانی و توقف حرکت در جا‌هایی که احساس خطر دارد توسط پلیس راهور تا روز شنبه اتفاق خواهد افتاد.

وحیدی ادامه داد: حجم بارش باران در عرض نیم ساعت گفته می‌شود ۳۸ میلیمتر بوده در یک دوره ۵۰ ساله کم سابقه بوده است. با وجود همه اینها غیر از تلفاتی و جانباختگانی که داده‌ایم باید چاره‌جویی کرد.

وزیر کشور تأکید کرد: ۳ نفری که در خانه بودند (۲ کودک و یک پیر زن)، چون تنها بودند و کسی را نداشتند به موقع خبردار کند و منزل آنها نیز در محل ناپایدار بود که با هماهنگی استاندار باید این مکان‌های ناپایدار در استان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: همۀ استانداری‌ها باید به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و ستادهای بحران تشکیل جلسه بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته