دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 19:48

قاضی‌زاده: فسادستیزی که آرمان شهید رئیسی بود را دنبال می‌کنم

قاضی‌زاده: فسادستیزی که آرمان شهید رئیسی بود را دنبال می‌کنم
کاندیدای انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: فسادستیزی از جمله مبارزه با فاسدان و اصلاح گلوگاه‌های فساد از آرمان‌های شهید رئیسی بود که من قصد دنبال کردن آن را دارم.
کد خبر : 916340

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین قاضی‌زاده کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری دوره چهاردهم در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی خود که از شبکه اول سیما پخش شد، طی سخنانی اظهار کرد: باور نمی‌شد که کمتر از سه سال بگذرد و من مجددا برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید با مردم گفت‌وگو کنم. 

وی افزود: رئیس‌‌جمهور عزیز ما کارهای خوب و مردمی داشت و کارهای بسیاری خوبی آغاز شدکه برخی از آنها به نتیجه رسیده بود و برخی در شرف انجام بود. 

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی دیروز برادر بزرگ انقلابی ما بود اما امروز بنده ایشان را به عنوان اسوه سخت‌کوشی و صداقت و مردم‌داری در حوزه دولت‌مردی می‌شناسم و خود را موظف به ادامه مسیر او می‌دانم. 

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره علت نامزدی در انتخابات این دوره گفت: دولت آیت‌الله رئیسی کارهای نیمه تمامی داشت و ایشان آرمان‌هایی داشت و مسیر و رویکردهایی را تغییر داده بود و 5 سال فرصت برای پایان کارهای نیمه تمام داشت و ما نباید می‌گذاشتیم که این کارها نیمه تمام بماند.

وی افزود: این حق مردم است که ما اجازه ندهیم با هیاهوهای انتخاباتی تصمیم آنها دچار خدشه شود. برای مسیر درست باید با مردم صحبت کنیم و نگذاریم نسخه‌های تجربه شده و ارتجاعی مجدداً تکرار شود. ما باید برای عدالت در فرصت‌های برابر و نفع قدرت پول،‌پارتی و پدر که هر که داشته باشد به جایی می‌رسد و فرزندان این مرز و بوم به واسطه اینکه دور از این دسترسی‌ها هستند، نمی‌توانند زندگی خود را پیش ببرند و از امکانات این کشور بهره‌مند باشند، در صحنه حضور می‌داشتیم. 

قاضی‌زاده با تاکید بر اینکه فسادستیزی از جمله مبارزه با فاسدان و اصلاح گلوگاه‌های فساد از آرمان‌های شهید رئیسی بود که من قصد  دنبال  کردن آن را دارم، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در این حوزه به قدری حساس بود که حتی اگر یکی از نزدیکان خودش دچار فساد می‌شد، ایشان برای برخورد با این فرد پیش‌قدم بود. 

وی گفت: تا ما تعارض منافع را در کشور برطرف نکنیم بسیاری از حلقه‌های مافیایی فساد از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته