دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چمران در جمع خبرنگاران؛

هنوز جانشین شهردار تهران معرفی نشده است/ برخی ورود تاکسی‌های برقی را شوخی می‌پنداشتند

هنوز جانشین شهردار تهران معرفی نشده است  برخی ورود تاکسی‌های برقی را شوخی می‌پنداشتند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در حاشیه دویست و چهل و سومین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران، به موارد مطرح شده از جمله در حوزه حمل و نقل و ترافیک، پاسخ داد.
کد خبر : 916399
به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص رویداد روز گذشته مبنی بر تحویل تاکسی ها و تداوم این رویدادها بیان کرد: برخی موضوع تحویل تاکسی را شوخی می پنداشتند در حالی که شاهد عملیاتی شدن آن بودند. خوشبختانه با هم اندیشی و همکاری شهرداری و وزارت صمت و به طور کلی دولت بر برقی سازی ناوگان حمل و نقل شهری و تأثیراتی که بر مصرف سوخت و هوای شهر دارد، تأکید دارند. 
 
وی افزود: این اقدام از حرکت هایی بود که آغاز شده و میزان تولید بر اساس قراردادهایی که منعقد شده بیش از اینهاست که دنبال خواهد شد. ما امروز در جلسه شورا پیرامون این موضوع که چه اقداماتی انجام شده بحث خواهیم کرد. نه اینکه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. 
 
چمران در خصوص ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح نیز بیان کرد: باید توجه داشت که زیرساخت های مورد نیاز جهت اجرای این طرح همزمان ایجاد خواهد شد. نمی شود اول تولید و بعد زیرساخت ایجاد کرد یا بالعکس. و از آنجا که میزان تولید به اندازه ای نیست که امکان ایجاد همزمان زیرساخت ها نباشد. فرآیند انعقاد قراردادها هم به خوبی پیش می رود. به همین ترتیب روند شماره گذاری هم در حال انجام است و در این باره گفته شده که موضوع حل شده و یا به زودی حل خواهد شد. 
 
رئیس شورا در خصوص انتخاب جانشین برای شهردار نیز توضیح داد: در حال حاضر، گزینه‌ای برای این جایگاه پیشنهاد نشده است. به محض معرفی اعلام خواهیم کرد.
 
وی در ارتباط با موضوع هم اندیشی امروز که پیش از آغاز جلسه علنی شورا، برگزار شد؛ اظهار داشت: جلسه علنی با هدف پاسخگویی به سؤالات اعضا از شهرداری پیرامون انعقاد قراردادهای مربوط به حمل و نقل برگزار شد؛ سؤالاتی که به دلایلی نمی تواند در صحن علنی مطرح شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته