دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 16:06

حمایت رئیس جبهه اصلاحات از پزشکیان در انتخابات

حمایت رئیس جبهه اصلاحات از پزشکیان در انتخابات
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران ضمن اعلام حمایت از تایید صلاحیت مسعود پزشکیان برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، نوشت: «تایید صلاحیت پزشکیان را برای ایران به فال نیک می‌گیریم».
کد خبر : 916301

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود ضمن اعلام حمایت از تایید صلاحیت مسعود پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری، نوشت: «تایید صلاحیت پزشکیان را برای ایران به فال نیک می‌گیریم».

پیش از این جبهه اصلاحات ایران در جلسه مجمع عمومی خود که در روز‌های گذشته برگزار شده بود، مسعود پزشکیان را با دو سوم آرای اعضای مجمع، پس از عباس آخوندی، به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرده بود.  

به گزارش آنا، وزارت کشور روز گذشته (یکشنبه) اسامی نامزد‌های احرازصلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان را اعلام کرد و آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت می‌پردازند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد قرار است یک سال زودتر از موعد قانونی و در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته