دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آبادیران؛

دستاورد‌های مربوط به اربعین رونمایی می‌شود

دستاورد‌های مربوط به اربعین رونمایی می‌شود
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در زمینه مردمی سازی با بیان اینکه نگاهی که به آبادیران داریم گفتمانی است، گفت: قرار است دستاورد‌های دانش‌بنیان‌ها در زمینه اربعین و موکب‌ها رونمایی شود.
کد خبر : 916414

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا شکری دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در مردمی سازی امروز در افتتاحیه نمایشگاه آبادیران که در مصلی امام خمینی برگزار شد، گفت: نگاهی که به آبادیراان داریم گفتمانی است؛ اینکه صرفا آبادیران را به توسعه بازار دانش‌بنیانها و برگزاری نمایشگاه محدود کنیم نمی‌شود.

وی افزود: آبادیران با هدف گفتمان انقلاب اسلامی است؛ گفتمانی از جنس پیشرفت، آبادانی و امیدافرینی. توسعه بازار شرکت‌ها و رفع نیازهای متولیان محرومیت زدایی میوه این گفتمان است.

شکری گفت: از سال گذشته چند رویکرد را دنبال می‌کنیم که بتوانیم همگرایی نهادهای متولی دانشگاه‌ها و پارک‌ها را داشته باشیم. 

دستیار معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه ما توانستیم تعاملی با این نهادها به واسطه آبادیران آغاز کنیم، عنوان کرد: به این واسطه نیازهای مد نظر نهادها را احصا کردیم.

وی افزود: دومین دوره نمایشگاه آبادیران، تقاضا محور است و هر برنامه نیاز مشخصی دارد؛ در این راستا یک بسته حمایتی را طراحی کردیم.

وی گفت: بیش از ۲۰ گروه جهادی در طراحی این بسته حضور دارند و با انباشت دانشی ۱۰ تا ۱۵ ساله توانستیم نمایشگاه ملی روایت پیشرفت و مردمی جهش تولید با مشارکت مردم را برگزار کنیم.

به گفته شکری، قرار است توانمندی دانش بنیان ها در اربعین رونمایی شود.

دستیار معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه ۳۰۰ شرکت‌ و گروه‌ و ۴۵ نهاد در طرف تقاضا محرومیت زدایی هستند در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته