دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 16:26

امیر صباحی‌فرد: صنعت دفاعی کشور به علم روز دنیا مجهز شده است

امیر صباحی‌فرد: صنعت دفاعی کشور به علم روز دنیا مجهز شده است
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جوانان و صنعتگران دفاعی کشور به علم روز دنیا تجهیز شده‌اند و انواع سامانه‌های راداری، پهپادی و... توسط جوانان متخصص ایرانی تولید می‌شود.
کد خبر : 916307

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت‌های رادار تاکتیکی، مواضع دیده بانی و توپخانه‌ای نوار مرزی شمال غرب گفت: پدافند هوایی بر اساس توانمندی‌های بومی و ظرفیت‌های داخلی خود در یک سطح بسیار خوبی از آمادگی و توان رزمی قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شاکله اصلی پدافند را نیروی انسانی جوان و متخصص تشکیل داده است، افزود: جوانان و صنعتگران دفاعی کشورمان به علم روز دنیا تجهیز شده‌اند؛ به طوری که تولید و ساخت انبوه سامانه‌های راداری، پهپادی را توسط جوانان متخصص ایرانی انجام می‌دهیم.

سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش همواره در هر عرصه‌ای که وارد شده، مؤثر و تعیین‌کننده بوده است و با اقتدار مأموریت‌های محوله را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما امروز از نظر توان نظامی نسبت به ابتدای انقلاب در جایگاه بسیار بالایی قرار داریم، گفت: قدرت و توانایی امروزمان را مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و وظیفه ما نیز این است که بتوانیم دستاورد‌های نظام اسلامی ایران را حفظ کرده و رشد دهیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) کلید رفع مشکلات کشور، برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم است، اظهار کرد: انتخابات یک فرصت بسیار عالی و ارزشمند برای کشور و حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف و ادای دین به شهدا است.

سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه در سه سال گذشته توجه ویژه‌ای به وضعیت رفاهی، نوسازی و خوشایند سازی محیط خدمتی کارکنان داشته‌ایم، تصریح کرد: برابر منویّات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پشتیبانی و حمایت فرمانده کل ارتش، این نیرو در حوزه‌های رفاهی، عمرانی و خوشایند سازی محیط خدمتی گام‌های بلندی را برداشته است و تلاش می‌کند تا منویّات مقام معظم رهبری کاملاً در مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته