دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 16:43

پورمحمدی: دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند

پورمحمدی: دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند
نامزد چهاردهمین دوره انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: دل شاد با زندگی خوب و آرام شکل می‌گیرد و دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کند و گسترش دهد.
کد خبر : 916547

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی پورمحمدی، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به اهمیت و ابزار تحقق شادی برای زندگی افزود: مفهوم شادی یک گرانیگاه در همه عرصه‌ها است که در وهله نخست دل شاد می‌خواهد که خود، با زندگی خوب و آرام شکل می‌گیرد.

وی بیان داشت: زندگی‌ای شاد است که تضمین داشته باشد و اعضای خانواده احساس خوبی از همزیستی با یکدیگر داشته باشند. همچنین پدر خانواده درآمد مناسبی داشته باشد، در محله سکونت خوب و شهر دلنشینی داشته باشند، محیط آموزشی درست بوده، محیط تفریح گردش مناسبی در اختیار داشته باشند و روابط اجتماعی‌شان سالم و مناسب باشد که در این صورت شادی اصیل از اینجا تولید می‌شود.

پورمحمدی تاکید کرد: باید یک تفکر شادی زا آن هم شادی ماندگار و عمیق را تولید کنیم و دولت موظف است در این زمینه سرمایه‌گذاری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید بستر شادی را در جامعه ایجاد کرده و گسترش دهد، گفت: دولت باید با مقوله شادی هوشمندانه برخورد کند و در فضای حذف، طرد، تنگ نظرانه و اخم و غضب برخورد نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته