دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 22:52

تداوم تنش در دیدار وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده اسرا

تداوم تنش در دیدار وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده اسرا
جلسه خانواده‌های اسرای صهیونیست با وزیر دارایی تل‌آویو به تنش و درگیری انجامید.
کد خبر : 916354

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شماری از خانواده‌های اسرای صهیونیست با وزیر دارایی رژیم اسرائیل جلسه‌ای برگزار کردند که پس از بالا گرفتن تنش‌های لفظی، جلسه نیمه‌تمام به پایان رسید.

شماری از خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز دوشنبه با «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اسرائیل جلسه‌ای برگزار کردند و در جریان آن، خواستار توافق تبادل اسرا با نیروهای مقاومت فلسطین شدند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که این خانواده‌ها خطاب به این وزیر صهیونیست گفتند که باید از توافق تبادل اسرا با حماس حمایت کند، ولی اسموتریچ خطاب به آنان گفت: «کدام توافق؟ آیا از وجود چنین توافقی اطلاع دارید؟ من هرگز چنین توافقی را تأیید نمی‌کنم».

این وزیر اسرائیلی ادامه داد: «باید این سؤال را از خودتان بپرسید که آیا اصلاً چنین توافقی وجود دارد؟ این توافق باعث کشتار شمار بسیار زیادی از یهودیان خواهد شد. زمانی که حماس خواستار پایان یافتن جنگ است و همچنان در غزه به حیات خود ادامه می‌دهد، بار دیگر خود را تجهیز تسلیحاتی خواهد کرد و می‌تواند در یک هفت اکتبر دیگری، دست به کشتار [صهیونیست‌ها] بزند».

خانواده‌های اسرای اسرائیلی هم به‌شدت از این اظهارات خشمگین شدند و در پی درگیری لفظی، این جلسه متوقف شد. اسموتریچ هم خطاب به آنان می‌گوید که «تا زمان نابودی حماس، جنگ متوقف نخواهد شد».

شبکه 12 اسرائیل هم خبر داد که این وزیر صهیونیست مدعی شده است که احتمال دارد جنگ غزه تا دو سال دیگر ادامه پیدا کند.

در حال حاضر که هشت ماه از جنگ علیه غزه می‌گذرد، خانواده‌های اسرای اسرائیلی بر دامنه اعتراضات خود افزوده‌اند تا تل‌آویو توافق تبادل اسرا با حماس را بپذیرد، ولی سران این رژیم هنوز از پذیرش این مسئله امتناع کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته