دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1403 - 18:44

الحوثی: علت اقدامات خصمانه نظام سعودی ضد یمن، موضع ما در قبال فلسطین است

الحوثی: علت اقدامات خصمانه نظام سعودی ضد یمن، موضع ما در قبال فلسطین است
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی علت اقدامات خصمانه نظام سعودی علیه ملت یمن را موضع ویژه مردم این کشور در خصوص مسئله فلسطین عنوان کرد.
کد خبر : 916332

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد: نظام سعودی همان‌گونه که رسانه‌های خود را برای خدمت به دشمن اسرائیلی بسیج کرده و به حمایت مالی از آن می‌پردازد، اقداماتی خصمانه را علیه ملت یمن اتخاذ می‌کند.

الحوثی ادامه داد: نظام سعودی در پاسخ به درخواست آمریکا، اقداماتی خصمانه را در حمایت از دشمن اسرائیلی علیه ملت یمن اتخاذ کرده است؛ دلیل این موضوع موضع ویژه ملت یمن در قبال ملت فلسطین است.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: برخی با دشمن اسرائیلی همدست هستند و به صورت‌های مشخصی از آن حمایت می‌کنند. همچنین برخی سهل‌انگار و نظاره‌گر هستند تا آمریکا از آنان خشمگین نشود.

الحوثی گفت: ملت‌ها تمایل دارند که موضعی شرافتمندانه و یاری‌گر در قبال ملت فلسطین داشته باشند، اما بسیاری از سردمداران کسانی هستند که عاشق قدرت و پُست هستند.

رهبر جنبش انصارالله یمن ادامه داد: کسانی که عاشق قدرت هستند، می‌ترسند اگر موضعی مسئولانه اتخاذ کنند، با اقدام آمریکا در قبال قدرت و منصب خود مواجه شوند.

الحوثی افزود: افرادی از یمن که مزدوری را پذیرفتند آشکارا به خدمت آمریکا درآمدند و تحت فرمان عربستان سعودی و آمریکا قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته