دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 19:53

بهادری جهرمی: دولت راه‌حل مشکلات را از آن سوی مرزها جستجو نمی‌کرد

بهادری جهرمی: دولت راه‌حل مشکلات را از آن سوی مرزها جستجو نمی‌کرد
سخنگوی دولت در آیین تجلیل از برگزیدگان خدمت و ایثار استان مرکزی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات و چالش‌ها در تمام بخش‌ها رویکرد دولت سیزدهم بود و ما راه‌حل مشکلات را از آن سوی مرزها جستجو نکردیم.
کد خبر : 916572

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «علی بهادری جهرمی» روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان خدمت و ایثار استان مرکزی در اراک افزود: عرصه انتخابات، امروز آزمون مجدد برای اثرگذاری همه ایرانیان به‌ویژه مؤثران اجتماعی است.

وی بیان کرد: همه مردم از هر گروه و با داشتن هر سلیقه‌ای باید در عرصه مهم انتخابات حضور یابند و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار دهند.

سخنگوی دولت اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات و چالش‌ها در تمام بخش‌ها رویکرد دولت سیزدهم بود و ما راه‌حل مشکلات را از آن سوی مرزها جستجو نکردیم.

بهادری جهرمی اضافه کرد: حل مشکلات صنایع و احیای واحدهای تولیدی سرفصل برنامه‌های اقتصادی دولت مردمی و شخص شهید جمهور بود که با پیگیری‌های انجام شده شمار بسیاری از واحدهای تولیدی راکد و تعطیل از جمله واحدهای تولیدی هپکو و شرکت صنایع آذرآب اراک در سه سال گذشته به چرخه تولید بازگشتند و از بیکاری تعداد زیادی نیروی کار جلوگیری شد.

وی گفت: دولت سیزدهم به برکت شهید رئیسی، افتخار می‌کند که بدون تعطیلی و امیدوار به ظرفیت‌های داخلی به امور کشور رسیدگی کرد و خدمات ماندگاری از خود به یادگار گذاشت.

سخنگوی دولت افزود: امروز روز امتحان مجدد است حتماً ملت ایران مانند گذشته از میدان انتخابات پیروز بیرون می‌آید.

بهادری جهرمی بیان کرد: دولت شهید جمهور، کلید حل مسائل را از مردم جستجو می‌کرد و مردم هم در آیین تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت قدردانی خود را از شهید جمهور نشان دادند.

سخنگوی دولت گفت: شهید جمهور از عمق جان باور داشت اگر به دنبال کلیدی برای پیشرفت کشور هستیم آن کلید چیزی جز خدمت به مردم نیست.

بهادری جهرمی با برشمردن شخصیت مدیریتی رئیس‌جمهور شهید افزود: نوع نگاه و تفکر ایشان نسبت به مسائل جاری و مشکلات، کار برای جلب رضایت خداوند و مردم بود.

سخنگوی دولت گفت: رسانه‌های معاند تمام‌قد در راستای سیاه نمایی و بزرگ نشان دادن مشکلات و نادیده گرفتن دستاوردهای و خدمات حرکت می‌کردند اما در آیین تشییع تمام این مسائل با حضور مردم از بین رفت.

بهادری جهرمی به شرکت کارگران هپکو اراک و آذرآب در آیین تشییع آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: این اقدام صحنه‌ای از قدرشناسی این قشر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته