دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1403 - 10:18
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خبر داد؛

رونمایی از انواع سامانه‌های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی در آینده نزدیک

رونمایی از انواع سامانه‌های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی در آینده نزدیک
امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» گفت: در آینده نزدیک انواع سامانه‌های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی رونمایی و وارد چرخه پدافند هوایی کشور خواهد شد.
کد خبر : 916404

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید‌های خود از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور، میزان توان رزمی و آمادگی عملیاتی سایت‌ها و مواضع راداری و موشکی گروه شهید «نیک‌اندیش» تبریز را مورد ارزیابی قرار داد.

صباحی‌فرد با اشاره به نقش مؤثر پدافند هوایی در ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح افزود: در آینده نزدیک انواع سامانه‌های راداری، موشکی، جنگالی و پهپادی رونمایی و وارد چرخه پدافند هوایی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص در انتخابات پیش رو گفت: جنگ هشت ساله رژیم بعثی علیه جمهوری اسلامی ایران، جنگ در حوزه سرزمینی بود، اما اکنون دشمن در همه زمینه‌ها با تمام قوا در حال جنگ با ما بوده و هدفش بیشتر قشر نوجوان و جوان است که جهاد تبیین و اطاعت از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی راه مقابله با این جنگ و در امان ماندن از تهدیدات و لطمات آن محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به گسترش روزافزون تبلیغات منفی دشمن در فضای مجازی، تأکید کرد: باید با ارتقای سواد رسانه‌ای و بالابردن آگاهی خود، هوشمندانه در این فضاکه مانند تیغ دولبه است، وارد شویم که در غیر این‌صورت لطمات جبران‌ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

صباحی‌فرد عنوان کرد: امروز دشمن در جنگ شناختی عقاید و باورهایمان را هدف قرار داده و برای مصونیت از این‌گونه تهاجمات، روشن‌بینی و ارتقای آگاهی سیاسی می‌تواند مهم‌ترین عامل خنثی‌سازی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته