دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد؛

️برپایی پردیس‌های فرهنگی و غرفه‌های خدمت‌رسان به مناسبت ۱۴ خرداد

️برپایی پردیس‌های فرهنگی و غرفه‌های خدمت‌رسان به مناسبت ۱۴ خرداد
مسئول سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران از برپایی پردیس‌های فرهنگی - اجتماعی و غرفه‌های راهنمای زائر و خدمات‌رسان این سازمان در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر : 913732

️به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مهدی حسن‌زاده در خصوص تمهیدات این سازمان گفت: شیوه‌نامه اجرایی سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به کلیه حوزه ها و پایگاه‌های تابعه ابلاغ شده است تا هماهنگی‌های لازم در جهت خدمات رسانی به زائران انجام پذیرد.

وی افزود: ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فرصتی است مغتنم تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و سیره زندگی امام خوبی‌ها، بیعتی تازه را با جانشین خلف او امام خامنه‌ای عزیز محکم کنیم.

وی یادآور شد: سازمان بسیج شهرداری تهران همچون سال‌های گذشته وظیفه خود می‌داند تا در کنار سایر دستگاه‌های خدمت رسان، در میزبانی از زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره)، سهم خود را ایفا کند و امسال نیز سازمان بسیج شهرداری تهران با شعار امام وعده صادق، نسبت به برپایی غرفه هایی در قالب موکب علی بن موسی الرضا(ع) به پذیرایی زائران از سراسر کشور مـی‌پردازد.

️حسن زاده با اعلام اینکه سازمان بسیج شهرداری تهران متولی برپایی ۱۰ پردیس فرهنگی و اجتماعی و ۱۰ غرفه راهنمای زائر می باشد، تصریح کرد: غرفه‌های راهنمای زائـر، مهدهای کـودک، ایستگاه مـادر و کـودک، ایستگاه تندرستی، جهت ارائه خدمات به کودکان جهت تسهیل امور زائرین در خدمت رسانی به مردم آماده خدمت خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته