دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عرضه ۱۰۰۰ راس دام بهداشتی در شمال تهران

عرضه ۱۰۰۰ راس دام بهداشتی در شمال تهران
یک هزار راس دام بهداشتی به مناسبت فرا رسيدن روز عرفه و عيد سعيد قربان به منظور خدمات رسانی به شهروندان متقاضی انجام اين سنت نبوی در منطقه یک عرضه شد.
کد خبر : 917407

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احسان صفایی معاون خدمات شهری و محيط زيست اين منطقه گفت: اداره ساماندهی صنايع و مشاغل اين منطقه با هماهنگی های انجام شده جايگاه عرضه بهداشتی دام را در زميني به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با چهار آغل عرضه بهداشتی دام راه اندازی کرد.

او افزود: اين جايگاه از یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۹ و دوشنبه ۲۸ خردادماه از ساعت ۴ تا ۱۴ به مناسبت روز عرفه و عيد سعيد قربان آماده خدمات رسانی به متقاضیان است و آنها می توانند در اين دو روز به محل عرضه دام واقع در بزرگراه امام علی (ع) جنوب به شمال، ورودی ازگل، نبش خيابان گلچين جنوبی مراجعه نمايند و گوسفند قربانی خود را با قيمت مصوب سازمان ميادين شهرداری تهران خريداری و به صورت بهداشتی ذبح كنند.

صفایی خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان منطقه تعداد ۷ دستگاه كولر آبی جهت سرمايش و یک دستگاه سرويس بهداشتی پرتابل و همچنين ۲ دستگاه كانكس جهت استقرار دامپزشک و نمايندگان سازمان مديريت ميادين ميوه و تره بار و فرآورده های كشاورزی شهرداری تهران و يک تانكر ۱۲ هزار ليتری آب نيز در محل مستقر شده است و با هدف سرعت بخشيدن به انجام تقاضاها، در اين جايگاه تعداد ۲ محل ذبح به وسعت ۸۰ متر مربع با حضور ذبح كننده های دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

به گفته اين مقام مسئول، دامپزشک نيز جهت معاينه قبل و بعد ذبح دام به منظور پيشگيری از بيماری های مشترک ميان انسان و حيوان در محل حضور داشته و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم جهت حفظ سلامت شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته