دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف ۲۱ میلیارد تومان دلار و طلای قاچاق در فرودگاه امام

کشف ۲۱ میلیارد تومان دلار و طلای قاچاق در فرودگاه امام
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از دستگیری ۱۰ نفر از قاچاقچیان ارز و طلا توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر : 917420

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محسن عقیلی در تشریح جزئیات خبر دستگیری قاچاقچیان ارز و طلا توسط پلیس فرودگاه امام، گفت: با تشدید اجرای طرح‌های مقابله‌ای با قاچاق، از طریق خطوط هوایی طی هفته گذشته ۱۰ نفر از قاچاقچیان ارز و طلا به خارج از کشور، در فرودگاه امام خمینی (ره)، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۵۹ هزار دلار و یک هزار و ۶۷۴ گرم طلا به ارزش ۲۱۶ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال از این قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

عقیلی با بیان اینکه قاچاق ارز از پیچیده‌ترین و پرمساله‌ترین رفتار مجرمانه در کشور است، گفت: پلیس فرودگاه برای مقابله با قاچاق و عمل به دستورات سلسله مراتب فرماندهی با تمام توان پای کار ایستاده، تا بتواند امنیت اقتصادی را در خطوط هوایی تأمین کند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه پرونده درخصوص متهمان تشکیل و به همراه مستندات تحویل تعزیرات حکومتی شده است، تصریح کرد: پلیس فرودگاه با استقرار در تمامی مبادی ورودی و خروجی فرودگاه‌های سراسر کشور و پایش لحظه به لحظه فعالیت‌های مسافران و مترددین با استفاده از تجهیزات نوین کمک بازرسی به جد با قاچاقچیان و سودجویان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته