دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسماعیلی: ۵۳ هزار نفر در آزمون‌های استاندارد‌های مهارتی کاردانش ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شرکت کردند

اسماعیلی: ۵۳ هزار نفر در آزمون‌های استاندارد‌های مهارتی کاردانش ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شرکت کردند
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری با حضور در حوزه امتحانی آزمون‌های جامع و ادواری استاندارد‌های مهارتی کاردانش بخش فرهنگ و هنر استان البرز از مراحل و روند اجرای آزمون‌ها بازدید کرد.
کد خبر : 917387

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری به اتفاق غلامرضا درکتانیان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، معاونین و کارشناسان، با حضور در محل برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر در استان البرز از مراحل و روند اجرای آزمون‌ها بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران و عوامل اجرایی در برگزاری آزمون‌ها گفت: آزمون‌های ادواری و جامع بخش فرهنگ و هنر با هماهنگی تمامی استان‌ها به صورت حضوری – آنلاین به نحو احسن در حال برگزاری است و این نتیجه تلاش، توانمندی و تجربه همه همکاران گرانقدر در تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون است.

اسماعیلی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان آزمون‌های جامع و ادواری این دوره افزود: آزمون‌های جامع و ادواری با هدف فراگیر شدن آموزش‌های مهارتی، ارتقاء سطح آموزش‌های هنری برگزار می‌شود و در این دوره بیش از ۵۳ هزار نفر در آزمون‌های جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و آزمون‌های ادواری بخش فرهنگ و هنر این دوره ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد بیش از ۳۵۰۰ نفر در استان البرز در آزمون‌های عملی و نظری شرکت نموده‌اند.

شایان ذکر است: شایان ذکر است نتایج آزمون‌ها در سامانه آزمون هنر به نشانی honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته