دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هزینه ذبح دام عید قربان در جایگاه‌های مراکز شهرداری چقدر است؟

هزینه ذبح دام عید قربان در جایگاه‌های مراکز شهرداری چقدر است؟
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جزئیات عرضه و فروش دام به مناسبت عید سعید قربان در مراکز منتخب مراکز میوه و تره‌بار و هزینه ذبح را توضیح داد.
کد خبر : 917300

مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در مراکز و جایگاه‌هایی که به عرضه دام برای عید سعید قربان اختصاص داده شده است، مردم صرفا فقط هزینه دامی را که خرید می‌کنند، می‌پردازند و برای ذبح هیچ هزینه‌ای از افراد گرفته نمی‌شود و ذبح به صورت رایگان انجام می‌شود. 

وی تصریح کرد: در طول سال ما یک نرخ نامه‌ای برای خدمات جانبی گوشت و مرغ مثل خردکردن و تمیزکردن داریم اما  از آنجا که در روز عید قربان جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام شلوغ است امکان خرد کردن گوشت دام خریداری و ذبح شده وجود ندارد و دلیلی برای اخذ این هزینه نیز وجود نخواهد داشت و مردم فقط باید هزینه دام را پرداخت کنند.

مديرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قیمت تعیین شده برای عرضه دام زنده به روز است و بستگی به شرایط بازار دارد و تا زمانی که نسبت عرضه و تقاضا به این شکل وجود داشته باشد قیمت دام ثابت خواهد ماند.

بختیاری‌زاده تاکید کرد: با پایین و بالارفتن عرضه و تقاضا قیمت دام زنده بالاتر یا پایین خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته