دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
میرزایی قمی اعلام کرد؛

فعالیت مراکزمنتخب معاینه فنی شهر تهران در روز عید سعید قربان

فعالیت مراکزمنتخب معاینه فنی شهر تهران در روز عید سعید قربان
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت هشت مرکز معاینه فنی در روز عید سعید قربان در پایتخت خبر داد.
کد خبر : 917418

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی مدیر عامل ستاد معاینه فنی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان در توضیح خبر افزود: در روز دوشنبه 28 خرداد ماه مصادف با عید سعید قربان مراکز شهید آبشناسان، دماوند، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحدهای سیار اتحاد و یاس فاطمی از ساعت 7 صبح الی 14 فعال هستند.

میرزایی قمی در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام تعطیلات رسمی گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر به منظور اطمینان از صحت و سلامت ایمنی خودرو، جهت رفاه حال و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در ایام تعطیل که مشتریان با فراغت خاطر بیشتری می توانند از خدمات مراکز استفاده نمایند این مجموعه بنا بر تقاضای مشتریان نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در ایام تعطیل اقدام نموده است.

گفتنی است درسایر روزهای تعطیل تعدادی از مراکز معاینه فنی فعال هستند که شهروندان می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری این مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو 96006000 تماس حاص نمایند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در خصوص نحوه مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: پذیرش در 3 مرکز معاینه فنی سراج، دماوند و نیایش صرفا اینترنتی بوده و در سایر مراکز مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است. البته از شهروندان تقاضا می شود جهت مدیریت زمان ترجیحا از پذیرش با تعیین وقت قبلی و اینترنتی استفاده نمایند. در حال حاضر ظرفیت اینترنتی ایجاد شده در مراکز بیش از تقاضا است و شهروندان به راحتی می توانند با مراجعه به سایت بلافاصله در همان روز نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به ارسال پیامک به شهروندان 10 روز قبل از انقضا اعتبار گواهی معاینه فنی افزود: از شهروندان درخواست می شود چند روز پیش از اتمام اعتبار معاینه فنی خودروی خود به مراکز معاینه فنی مراجعه نمایند تا در صورت شناسایی ایراد و نقص خودرو در مراکز فرصت کافی برای رفع آن داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته