دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقد و بررسی «تنها گریه کن» در فرهنگسرای امید

نقد و بررسی «تنها گریه کن» در فرهنگسرای امید
نشست نقد و بررسی کتاب «تن‌ها گریه کن» نوشته اکرم اسلامی در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.
کد خبر : 917413

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست صمیمی دختران نوجوان با موضوع زن تراز انقلاب اسلامی همراه با نقد و بررسی کتاب «تن‌ها گریه کن» با حضور اکرم اسلامی نویسنده‌ی کتاب، زهرا صادقی فرد دکترای علوم اجتماعی و مسئول خانه روایت زن انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است در این کتاب تصویری کوتاه و مختصراما پر معنا از یک عمر زندگی و فرمانبری و ولایت‌پذیری زنی را می‌خوانید که فرزندش را فدای پابرجا ماندن و استقلال این سرزمین نمود و خودش نیز در راه اسلام و انقلاب از هر چه در توان داشت فروگذار نکرد.

بخشی از این کتاب به مبارزات انقلابی خانم منتظری در قم و تهران می‌پردازد و نمایی کلی از سیمای زنی مجاهد را نشان می‌دهد که نقشی پررنگ و ستودنی در پیرزوی انقلاب داشت.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:
«سفارش می‌کردند این بار محمد خواست برود، جلودارش باشم. یک کلام گفتم: «این‌همه سال پای روضه امام حسین فقط گریه کردیم، بچه‌های آقا عزیز نبودن؟ یه عمر فقط به زبون گفتیم حسین؟ پای جون خودمون و بچه‌هامون وسط باشه و بازم بگیم حسین جان زندگی ما به فدات، شرطه. محمد هم خودش می‌دونه. بخواد بره، من سر راهش نمی‌ایستم؛ من کنار محمدم.»

شایان ذکر است این برنامه روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۶ در سالن خیام فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام، فرهنگسرای امید مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۳۵۵۲۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته