دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمود سالاری در گفت‌وگو با آنا:

سند ملی موسیقی در تمامی استان‌ها لازم‌الاجراست/ عملیاتی‌شدن سند ارتباطی به دولت‌ها ندارد

سند ملی موسیقی در تمامی استان‌ها لازم‌الاجراست  عملیاتی‌شدن سند ارتباطی به دولت‌ها ندارد
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس ابلاغیه سند ملی موسیقی، همه استان‌های کشور مکلف به رعایت قوانین سند تدوین شده وزارتخانه هستند.
کد خبر : 917233

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا عنوان کرد: سند ملی موسیقی که اکنون به مرحله رونمایی رسید و ابلاغ شده است، توسط شورای هنر مورد اجرا قرار گرفته است و این شورا درواقع کارهای عملیاتی آن را انجام داده است بنابراین دیگر به دولت‌ها مرتبط نمی‌شود، یعنی دیگر چه دولت سیزدهم و چه بعد هر دولت دیگری نمی‌تواند تغییری در اجرای آن ایجاد کند.

وی درباره ضمانت اجرایی سند موسیقی گفت: همانطور که سال گذشته مشکلاتی حاشیه‌ای در راستای اجرایی شدن برنامه‌ها و رویدادهای موسیقی در برخی مکان‌ها رخ داده، حال هر اتفاق دیگری هم بیافتد مشکلی ایجاد نمی‌شود و طبق این سند همه مفاد آن ابلاغ و لازم الاجرااست.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید براینکه انتهای سال گذشته این سند توسط رییس جمهور شهید امضا و به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی درآمد ، توضیح داد: طبیعتا همه شهرها و استان‌ها باید این سند ابلاغ شده را سرلوحه کار قرار دهند و اجرایی کنند و چنانچه مشکلی هم پیش بیاید باید حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته