دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صدور ویزای حج عمره از هفته آینده

صدور ویزای حج عمره از هفته آینده
عربستان صدور ویزای عمره را آغاز کرد و زائران خارجی از هفته آینده پذیرش می‌شوند.
کد خبر : 918383

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عربستان صدور ویزای عمره را آغاز کرد و زائران خارجی از هفته آینده پذیرش می شوند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر عملیات بازگشت حجاج حج تمتع در حال انجام است، ۵۰ هزار حاجی ایرانی از فرودگاه مدینه منوره و بقیه حجاج از فرودگاه جده به کشور منتقل ‌خواهند شد و طبق برنامه‌ریزی‌ها آخرین پرواز ۲۴ تیرماه(هشتم محرم) انجام می‌شود که از فرودگاه جده به مقصد تهران خواهد بود و این پرواز مربوط به انتقال نیروهای ستادی و اجرایی است.

تعداد پروازها از فرودگاه بین‌المللی مدینه منوره به سمت ایران ۲۲۷ پرواز و تعداد پروازها از فرودگاه جده به سمت کشور ۱۵۰ پرواز است که در مجموع حجاج ایرانی با ۳۵۷ پرواز به کشور منتقل خواهند شد.

ترانزیت مسافران برای انتقال به کشورمان از مکه مکرمه به مدینه منوره به مدت چهار روز صورت خواهد گرفت و روزی ۴۴۰۰ مسافر به صورت ترانزیت از مدینه راهی ایران می‌شوند و در مجموع ۶۹ پرواز(۱۷ پرواز در هر روز) ترانزیت از فرودگاه مدینه انجام خواهد شد.

تمامی پروازها از فرودگاه‌های مدینه منوره و جده برای انتقال زائران شهرهای مختلف کشورمان در قالب ۲۱ ایستگاه پروازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته