دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدار اعضای دانشگاه المصطفی با سرپرست حجاج ایرانی در مکه/ آغاز اعزام‌ به عمره بعد از اربعین

دیدار اعضای دانشگاه المصطفی با سرپرست حجاج ایرانی در مکه  آغاز اعزام‌ به عمره بعد از اربعین
چند تن از مسئولان، مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه المصطفی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مکه دیدار و در باره مسایل حج امسال گفتگو کردند.
کد خبر : 918465

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چند تن از مسئولان ، مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه المصطفی در پایان اعمال حج با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مکه دیدار و درباره مسایل حج امسال گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمين نواب دراين ديدار به نقش و کارکرد فعالیت های این دانشگاه اشاره کرد و درباره پیشنهادات و نکات مطرح شده از سوی حاضران توضیحاتی ارائه داد. 

وی از برگزاری جلسات آموزشی هدفمند مشترک بین بعثه مقام معظم رهبری و دانشگاه یاد شده برای روحانیون آشنا به زبان جهت همراهی با کاراوان های زائران مختلف استقبال کرد و گفت: مسئولان هر دو مجموعه زمینه برگزاری آن را بررسی نموده و مورد توجه قرار دهند.

نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت لزوم نوآوری در تولید محتواهای تصویری و مکتوب و نقش پژوهشکده حج و زیارت در این رابطه را یادآور شد و در باره نکات مطرح شده از سوی دو تن از حاضران  در خصوص اعزام خادمان فرهنگی به حج و عمره تاکید کرد که پیش شرط های اعزام هدفمند و با دقت مورد توجه قرار گرفته است و در مورد همه یکسان رفتار می‌شود.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و پیگیری‌ها و تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری آن با توجه به  حضور ده‌ها هزار زائر ایرانی در مکه و مدینه در روز برگزاری انتخابات اشاره کرد و ویژگی‌ها برگزاری مراسم برائت امسال در صحرای عرفات را برشمرد.

وی گفت: با تدابیری که اندیشیده شد امسال بالغ بر 90 درصد حجاج در این برنامه حضور داشتند.

وی در پایان برخی مشکلات تکراری منا را ناشی از بی توجهی به پیشنهادات ارائه شده به شرکت‌های طرف قرارداد و مسئولان کشور میزبان دانست و در مورد برگزاری سفرهای عمره تصریح کرد: قرار است اعزام‌های عمره بعد از اربعین آغاز شود و تا شوال ادامه یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته