دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 12:08

هنیه: نشانه گسست در دشمن صهیونیست هویداست

هنیه: نشانه گسست در دشمن صهیونیست هویداست
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به تفرقه در اردوگاه دشمن صهیونیستی گفت که توافق مورد تأیید مقاومت باید مبتنی بر چهار رکن باشد.
کد خبر : 917409

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان گفت: در حالی یک عید دیگر در نوار غزه فرا رسیده است که این منطقه با متجاوزان اشغالگر در همه جبهه‌ها مبارزه می کند.

هنیه افزود: ملت ما در غزه با فاجعه‌ای بی‌سابقه در تاریخ معاصر مواجه است. این در حالی است که دشمن از ملت ما جز پایداری و صبر و ثابت‌قدمی نخواهد دید.

وی ادامه داد: به اهالی خود در نوار غزه می‌گویم که خداوند تلاش و بردباری شما را هرگز نادیده نمی‌گیرد و پیروزی حتمی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با بیان اینکه نشانه‌های گسست در دشمنی که در دستیابی به اهداف تجاوز خود ناکام مانده، هویدا شده است، اضافه کرد: طوفان الاقصی نبردی تاریخی است که علل و نتایج خود را دارد.

وی افزود: با وجود همه تلاش‌های اشغالگران برای از بین بردن توانمندی‌های مقاومت، عملیات رزمندگان با تمام قدرت و نوآوری همچنان ادامه دارد.

هنیه تصریح کرد: از جبهه‌های مقاومت و حامیان مقاومت فلسطین قدردانی می کنم، هرگونه آرامش در این جبهه‌ها، در گروی آتش‌بس در نوار غزه است.

این مقام ارشد حماس گفت: از حمایت و پشتیبانی حزب‌الله لبنان و عملیات جنبش انصارالله یمن در دریای سرخ و مقاومت عراق و سوریه نیز تقدیر می‌کنم.

وی تاکید کرد: مردم ما در غزه نقش خود در طوفان الاقصی را ایفا می‌کنند و زمان آن رسیده است که امت اسلامی حمایت‌های خود از غزه و فلسطین را گسترش دهد.

اسماعیل هنیه درباره تحرکات سیاسی برای دستیابی به توافق جهت برقراری آتش‌بس در نوار غزه گفت: درمورد تحرکات سیاسی، جنبش حماس و تمام گروه‌های مقاومت جدیت زیاد و انعطاف بالا برای رسیدن به توافقی که خونریزی  و تجاوزگری رژیم صهیونیستی را متوقف کند، نشان دادند. پاسخی که به واسطه‌ها دادیم متناسب با اصولی است که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پیشنهاد داد و همچنین با قطعنامه شورای امنیت مطابقت دارد اما دشمن به تلاش‌های خود در راستای حیله‌گری ادامه داد.

وی تأکید کرد: جنبش حماس به همراه دیگر گروه‌های مقاومت آماده توافق تکامل‌یافته‎‌ای است که شامل برقراری آتش‌بس، خروج اشغالگران از نوار غزه، بازسازی مناطق ویران‌شده و تبادل فراگیر اسرا باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته