دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1403 - 23:22

جلیلی: دشمنان خواهان روی کار آمدن تزویر در جامعه هستند

جلیلی: دشمنان خواهان روی کار آمدن تزویر در جامعه هستند
نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمنان خواهان روی کار آمدن تزویر در جامعه و القای نا امیدی هستند و با تمام توان خود می‌خواند ملت ما را مأیوس کنند.
کد خبر : 918659

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

سعید جلیلی یکشنبه شب در جمع مردم ارومیه و هواداران خود در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه، با بیان اینکه آذربایجان غربی استان دوست داشتنی و استان مهدی حمید باکری است، ادامه داد: امروز شهید باکری یک الگوی قابل ارائه به جهان بوده که نشان‌دهنده عظمت مردم این منطقه است.

جلیلی با اشاره به وجود ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی افزود: این منطقه ۱۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، این عظمت و قدرت ملت ما است.

وی گفت: همه قدرت‌های جهان علیه ایران بودند و پشت عروسکی به اسم صدام ایستادید اما امروز صدام کجاست ملت ما کجاست؟

وی افزود: بازگشت به عقب هیچ کجا صورت نمی‌گیرد، امروز جای تعارف نیست هشت سال زندگی ۸۰ میلیون نفر مردم را فدای رضایت چند کشور کردند.

جلیلی افزود: سه سال پیش با انتخاب شهید رئیسی مشخص کردید این ریل باید تغییر کند و امروز این ریل به سمت توسعه پیشرفت است، شهید رئیسی می‌گفت قدرت سه یا چهار کشور نیست امروز با همه کشورهای جهان ارتباط داریم.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمنان خواهان روی کار آمدن تزویر در جامعه و القای ناامیدی هستند و با تمام توان خود می‌خواند ملت ما را مأیوس کنند.

جلیلی افزود: آژانس ۱۵ بار گزارش می‌دهد که ایران تمام تعهدات خود را در برجام انجام داد ولی دشمنان از تمام تعهدات خود خارج شدند

وی گفت: دولت روحانی در هشت سال خود وعده داده بود که اعتماد کنید تا هم اقتصاد بچرخد و هم سانتریفیوژ ها بچرخند ولی اقتصاد ایران بدتر شد و ۷۰۰ تحریم را ۱۵۰۰ تحریم کردند و امروز دوباره می‌خواهند روی کار بیایند و آیا این بازگشت به عقب امکان‌پذیر است.

سعید جلیلی گفت: مردم‌سالاری دینی و دموکراسی‌های غربی در همین آذربایجان غربی معنا می‌شود چراکه در مردم‌سالاری دینی ملت نه‌تنها رأی می‌دهند بلکه فرزندان خود را نیز تقدیم می‌کنند و این تولید قدرت می‌کند

وی یادآور شد: برای همین است که دشمنان توانایی ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارند و امروز ملت ایران با قدرت و عظمت این راه را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته