دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1403 - 17:38
رسانه‌های رژیم صهیونیستی:

اعتماد به نفس شدیدی از سوی ایران و حزب‌الله شاهد هستیم

اعتماد به نفس شدیدی از سوی ایران و حزب‌الله شاهد هستیم
رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از تشدید تنش در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی نوشتند که ما اعتماد به نفس شدیدی را از سوی ایران و حزب‌الله مشاهده می‌کنیم.
کد خبر : 918630

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، با تشدید تنش در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی موجی از ترس و وحشت میان صهیونیست‌ها به راه افتاده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این رابطه اذعان کردند: ما اعتماد به نفس شدیدی را از سوی ایران و حزب‌الله مشاهده می‌کنیم. سخنرانی اخیر نصرالله به شدت تهاجمی بود.

همچنین این رسانه‌ها در گزارش‌های خود به ترس شهرک‌نشینان صهیونیست از وقوع جنگ فراگیر، به خصوص در مرز لبنان و فلسطین اشغالی اشاره می‌کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست از ترس سناریوی قطعی برق و به تاریکی فرورفتن سرزمین‌های اشغالی در صورت وقوع جنگ در شمال سرزمین‌های اشغالی، به خرید موتورهای برق هجوم برده‌اند و فروش این دستگاه‌ها در فلسطین اشغالی به شدت افزایش یافته است.

این در حالی است که روز گذشته نیز انتشار یک کلیپ ویدئویی از سوی حزب‌الله لبنان باعث شد موجی از نگرانی‌ها در میان صهیونیست‌ها به وجود بیاید.

در همین رابطه شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: می‌توان در ویدئوی منتشرشده از سوی حزب‌الله، حیفا و مواضعی را دید که این نیروها به بانک اهداف جدید خود اضافه کرده‌اند.

این رسانه‌ها اذعان کردند، ویدئوی منتشرشده از سوی حزب‌الله دربرگیرنده اهداف حیاتی راهبردی و نظامی در اراضی اشغالی است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تصریح کردند: ما شاهد تهدیدات رسمی از سوی حزب‌الله علیه مقر فرماندهی ستاد ارتش و مناطق شمالی و جنوبی هستیم. در ویدئویی که حزب‌الله در راستای جنگ روانی علیه ما منتشر کرده است، تهدید شده که مواضع راهبردی طی جنگ آتی هدف قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته