دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پاسخ به خبرنگار آنا مطرح شد؛

تعامل شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاورد‌های جانبی الکامپ است

تعامل شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاورد‌های جانبی الکامپ است
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) گفت: در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ ۵۰ شرکت خارجی به شکل مستقیم در سالن ۳۸ نمایشگاه حضور دارند.
کد خبر : 919972

علی حکیم جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا پیرامون دستاورد حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه اظهار کرد: امسال ۵۰ شرکت خارجی به شکل مستقیم در سالن ۳۸ نمایشگاه حاضرند که تعدادی از شرکت‌های خارجی به صورت نمایندگی حضور دارند. حدود ۵۰ هیئت تجاری نیز با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به ایران سفر کردند و درباره همکاری‌های مختلف جلسات بسیاری را برگزار کرده‌اند. 

وی درباره دستاورد‌های این شرکت‌ها تصریح کرد: علاوه بر حضور شرکت‌ها به صورت مستقیم، بخش دیگری وجود دارد که در آن حدود ۵۰ هیئت تجاری خارجی به ایران سفر کرده و با برگزاری جلسات نشست‌هایی به تعامل با یکدیگر می پردازند؛ اما اینکه چه تعدادی از این نشست‌ها منجر به عقد قرارداد و تفاهم نامه می‌شود اطلاع دقیقی در دسترس نیست و در آخر نمایشگاه مشخص می‌شود.

به گزارش آنا، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تا ۱۲ تیر در محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین‌المللی برقرار است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته