دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید رئیس مرکز ملی فضای مجازی از نمایشگاه الکامپ

بازدید رئیس مرکز ملی فضای مجازی از نمایشگاه الکامپ
رئیس مرکز ملی فضای مجازی از بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) بازدید کرد.
کد خبر : 920236

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،سید محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی امروز (12 تیرماه) با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از آخرین دستاوردهای عرصه فناوری بازدید و با صاحبان کسب و کارهای مجازی گفت‌وگو کرد.

در این بازدید که با همراهی علی حکیم جوادی رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صورت گرفت، رئیس مرکز ملی فضای مجازی به مدت 3 ساعت با حضور در غرفه های کسب و کارهای بخش خصوصی، دستگاه های دولتی و استارتاپ ها بازدید و با مدیران آنها از نزدیک گفت‌وگو کرد.

آقامیری در این بازدید از غرفه های سازمان فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک)، ایرانسل، همراه اول، رایتل، اسنپ، روبیکا، شاتل، پیام پرداز، دوران، امن افزار گستر شریف، تینو استارز و . . . دیدن کرد و در جریان آخرین محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی قرار گرفت.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی همچنین در این نمایشگاه، دغدغه های صاحبان کسب و کارهای مجازی را بی واسطه شنید و درباره چگونگی حل مشکلات آنها و کمک مرکز ملی فضای مجازی برای نقش آفرینی این کسب و کارها در جهش تولید و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته