دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 12:10

لطفی: تبیین، بزرگ‌ترین رسالت حلقه‌های میانی است

لطفی: تبیین، بزرگ‌ترین رسالت حلقه‌های میانی است
معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری تبیین را بزرگ‌ترین رسالت امروز حلقه‌های میانی دانست.
کد خبر : 917412

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسن لطفی امروز در نشست هم اندیشی حلقه‌های میانی که با حضور فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان داراب برگزار شد، اظهار کرد: از مهمترین دستاورد‌های دولت مردمی شهید رئیسی، احیای اعتمادمردم و بستر سازی جهت نقش آفرینی آنهاست و باید امروز حلقه‌های میانی با جهاد تبیین در جهت حفظ این میراث ارزشمند تلاش کنند. 

معاون ستاد مردمی‌سازی ریاست جمهوری بیان کرد: رئیس جمهور شهید با ایجاد ساختار‌های جدید مانند دستیار مردمی سازی دولت، شورای عالی جهاد و... تلاش کرد بستر را برای نقش‌آفرینی مردم در حکمرانی فراهم کند. 

لطفی به گفتمان شکل گرفته از سوی شهید جمهور اشاره کرد و افزود: گفتمان کاندیدا‌های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از تحریم و موارد نظیر این، به مردمی‌سازی تبدیل شده است که این موضوع میراث آیت الله رئیسی بود. 

این مقام مسئول با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نقش  مهم حلقه‌های میانی گفت: باید با توانمند کردن مردم به کمک حلقه‌های میانی، زمینه حضور هر چه بهتر آنها در حل نظام مسائل کشور را فراهم شود و ستاد مردمی‌سازی دولت نیز با برگزاری چنین نشست‌هایی با صاحبنظران، به دنبال فراهم کردن بستر حضور مردم را در حوزه‌های مختلف حکمرانی است.

وی در پایان مهم‌ترین رسالت گروه‌های مردمی در این زمان را تبیین با هدف افزایش مشارکت و افزایش سطح آگاهی عمومی برای انتخاب اصلح است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته