دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

ممنوعیت به‌کارگیری اتباع در مراکز تره‌بار شهرداری تهران

ممنوعیت به‌کارگیری اتباع در مراکز تره‌بار شهرداری تهران
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: به‌کارگیری اتباع در مراکز میوه و تره‌بار شهرداری ممنوع است و بخش خصوصی حق استفاده از اتباع در این مراکز را ندارد.
کد خبر : 911612

مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: تخریب و بازسازی مراکز میوه و تره‌باری که چند سالی از ساخت آنها گذشته و شاید ساختار ساختمان این مراکز مقداری فرسوده شده است در دستور کار ما قرار دارد و سالی چند باب از این مراکز را مورد تخریب و بازسازی قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته کار تخریب ۳ مرکز میوه و تره‌بار شهر تهران شامل بازار میوه و تره بار لویزان، بازار فدک و همچنین بازار میوه و تره‌بار آذرشهر انجام شد و کار بازسازی این مراکز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سال جاری هم ۴ مرکز میوه و تره‌بار دیگر مورد تخریب و بازسازی واقع خواهد شد و ۳ بازار دیگر از این مراکز نیز در دستور توسعه قرار دارند و این مراکز به مرور اعلام خواهد شد.

مدیریت همه مراکز تره‌بار شهرداری توسط بخش خصوصی

بختیاری‌زاده یادآور شد: در سال گذشته کار بهسازی بنای ۱۵ مرکز میوه و تره‌بار نیز اجرایی شد و امسال نیز ۳۰ بازار در لیست دستور بهسازی قرار گرفته‌اند و اگر توفیق داشته باشیم بازار‌های میوه و تره‌باری که وضعیت نامناسب دارند، امسال بهبود پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ بازار میوه و تره در شهر تهران فعال هستند و با توجه به برنامه ریزی که داریم اگر که به مشکلی برخورد نکنیم تلاش ما این است که ۴۰ بازار میوه و تره‌بار جدید به این مراکز اضافه کنیم و بحث خدمات رسانی خود را بیش از پیش گسترش بدهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: همه غرفه‌های فعال در سازمان میوه و تره‌بار میادین توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شوند و بیشترین مشارکت شهرداری تهران با بخش خصوصی را ما در سازمان میادین با بخش خصوصی و مردم داریم.

بختیاری‌زاده با اشاره به فعالیت ۲ هزار و صد غرفه در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، اضافه کرد: بهره‌بردار همه این غرفه‌ها بخش خصوصی است و ما هم با دقت بسیار بر عملکرد و نحوه خدمت رسانی غرفه دار‌های بخش خصوصی نظارت داریم.

ممنوعیت به‌کارگیری اتباع در بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا به‌کارگیری اتباع بیگانه در داخل مراکز مدیریت میادین میوه و تره‌بار مجاز است یا خیر، خاطرنشان کرد: به‌کارگیری اتباع در این مراکز کاملا ممنوع است و بخش خصوصی حق استفاده از اتباع را ندارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یادآور شد: عموما از بکارگیری اتباع در مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران جلوگیری می‌شود، اما خب در بخش‌های پشتیبانی و ... خارج از بازار‌ها از این افراد بکارگیری می‌کنند.

ثبت و پیگیری شکایات مردمی به صورت آنلاین و لحظه‌ای

بختیاری‌زاده تاکید کرد: همکاران ما به صورت آنلاین در بازار‌های میوه و تره‌بار به نوع خدمت رسانی و شکایات مردمی و گلایه‌های احتمالی آنها رسیدگی می‌کنند و مردم در لحظه برخورد با هر موردی که از مراکز میوه و تره‌بار شکایت دارند، می‌توانند به مدیریت مجموعه مراجعه و شکایت خود را بیان کرده و شاهد رسیدگی به آن باشند.

وی خاطرنشان کرد: فارغ از مراجعه حضوری مشتریان محترم مراکز میوه و تره‌بار شهرداری برای طرح شکایت، افراد می‌توانند در سامانه‌های شهرداری نیز شکایت خود را ثبت کرده و ما هم بلافاصله پس از ثبت و مشاهده شکایت موارد را پیگیری می‌کنیم و جدای از آن ما بحث ((کیو آر کد))‌ها را در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران راه‌اندازی کردیم و این بخش به طور کد اختصاصی برای هر غرفه‌ای فعال است و مردم می‌توانند نظرات و شکایات خود را برای عملکرد غرفه‌های مختلف ثبت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، اضافه کرد: سال گذشته تقریبا میزان شکایات مردمی از این مراکز نصف شده است و سعی کردیم که کیفیت محصولات و کالا‌های تمام بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری در شهر تهران با هم یکسان باشد.

بختیاری‌زاده یادآور شد: ما همواره در تلاش هستیم تا میوه و تره‌بار و اقلام مورد عرضه در مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران را با کیفیت بیشتر و قیمت کمتر از سایر مراکز عرضه در دیگر نقاط پایتخت به مردم ارائه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته