دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«اولین سالانه عکس ۴۸» برگزار شد/ رقابت دانشجویی با چاشنی خلاقیت و تکنیک

«اولین سالانه عکس ۴۸» برگزار شد  رقابت دانشجویی با چاشنی خلاقیت و تکنیک
«اولین سالانه عکس ۴۸» با برگزاری نمایشگاه آثار دریافتی ومعرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر : 914100

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «اولین سالانه عکس ۴۸» با آثاری از دانشجویان «دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸» در موسسه علمی فرهنگی صبا برگزار شد.

محسن فاتح‌پور مدیر گروه رشته عکاسی و دبیر هنری این رویداد در گفتگو با خبرنگار آنا ضمن اعلام این خبر افزود: فراخوان «اولین سالانه عکس ۴۸» در بیست و پنجم فروردین ۱۴۰۳ منتشر شد و موعد ارسال عکس‌ها نیز تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه بود. فرایند ارزیابی آثار دریافتی از بیست و پنجم تا بیست ونهم اردیبهشت ماه رقم خورد و در نهایت از ۱۱۷ اثر دریافت شده، ۷۳ عکس وارد بخش رقابتی شد.

وی اظهار کرد: نمایشگاه دو روزه آثار برگزیده، روز یکشنبه ششم خرداد ماه در گالری استاد فرشچیان موسسه صبا افتتاح شد و تا شامگاه دوشنبه هفتم خرداد ماه میزبان بازدیدکنندگان بود. علاوه بر شرکت‌‍کنندگان در این نمایشگاه و خانواده‌هایشان، تعداد زیادی از دانشجویان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی هم از این نمایشگاه دیدن کردند.

مدیر گروه عکاسی «دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸» افزود: همچنین چهار نشست علمی و آموزشی در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد. شامگاه هفتم خرداد ماه نیز با برگزاری مراسم اختتامیه، به برگزیدگان این رویداد هنری جوایزی اهدا شد.

فتاح‌پور با ابراز رضایت از کیفیت آثار ارسالی دانشجویان عنوان کرد: در بازخورد‌هایی که از بازدیکنندگان نمایشگاه داشتیم و با توجه به روند داوری‌ها باید بگویم عکس‌هایی که در این سالانه به نمایش درآمده‌اند، سرشار از نبوغ و خلاقیت هستند. این خلاقیت در تکنیک‌های به کار رفته توسط دانشجویان عزیز نیز به وضوح دیده می‌شد و تلاش آنها برای یک اثر جذاب ستودنی است.

«اولین سالانه عکس ۴۸» برگزار شد/ رقابت دانشجویی با چاشنی خلاقیت و تکنیک

وی افزود: در فراخوان ارسال آثار سه موضوع مادر، مدرسه، و مشاغل برای دانشجویان در نظر گرفته شده بود. ضمن این که شاخه موضوعی آزاد را هم درنظر گرفته بودیم چرا که با توجه به این که نخستین سالانه را برگزار کردیم نخواستیم که دایره فعالیت موضوعی عکاسان جوان ما محدود شود.

لازم به یادآوری است نمایشگاه آثار «نخستین سالانه عکس ۴۸»در گالری استاد محمود فرشچیان موسسه فرهنگی هنری صبا واقع در خیابان ولیعصر (عج) خیابان طالقانی، خیابان برادران مظفر برگزار شد.

گزارش تصویری این نمایشگاه را از اینـجا ببینید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته