دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملکی از عملیات امروز آتش‌نشانی گفت:

سقوط مردی به چاه ۷ متری که زیر حمام مخفی بود! +فیلم

سقوط مردی به چاه ۷ متری که زیر حمام مخفی بود! +فیلم
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از سقوط مرد جوان تهرانی به چاه ۷ متری در حمام یک منزل مسکونی قدیمی در خیابان قزوین خبر داد.
کد خبر : 913934

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا درخصوص جزئیات حادثه امروز صبح در خیابان قزوین تهران گفت: ساعت ۷:۰۵۱ دقیقه امروز یک حادثه فروکش کردن کردن کف یک منزل در خیابان قزوین، خیابان امامزاده عبدالله کوچه بهفر اعلام و بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند که در یک منزل قدیمی دو طبقه در گوشه حیاط یک حمام به وسعت ۴ متر بوده که زیر آن چاهی قدیمی وجود داشته و مردی ۳۴ ساله زمانی که در داخل حمام بوده، به دلیل ریزش کف حمام به داخل چاهی حدوداً ۷ متری سقوط می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: خوشبختانه این چاه از آب و فاضلاب زیادی نبود و آتش نشانان فرد حادثه دیده را زنده خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند. ساعت ۸:۵۰ دقیقه عملیات به پایان رسید.

ملکی گفت: هرازگاهی به طور خاص در منازل قدیمی شاهد این اتفاقات هستیم و احتمال ریزش به دلیل وجود این چاه‌ها وجود دارد. به شهروندان توصیه می‌کنیم حتما اگر چاهی در منازل دارند به آن رسیدگی کنند، اگر نیاز به تخلیه دارد در موعد مقرر این کار را انجام دهند و بهتر است روی دهانه چاه‌ها چیز سنگینی قرار ندهند. پیش از این در مواردی مشاهده شده که در برخی از منازل در پارکینگ‌ها چاهی وجود داشته و در آنجا خودرو هم قرار می‌دادند که این مسئله حوادثی را هم به وجود آورده بود.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان سخنانش با توصیه به هموطنان گفت: اگر شما احساس کردید کفِ بخشی از ساختمان (سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و...) اصطلاحاً تاب برداشته، موجی ایجاد شده یا موزایک‌های آن به طرز عجیبی از جای خود خارج شدند، احتمال اینکه در دهانه چاه تغییراتی ایجاد شده باشد وجود دارد و باید این مسئله توسط افرد باتجربه و کارشناس مورد بررسی قرار گیرد.

فیلم مربوط به لحظه خروج فرد گرفتار در چاه زیر حمام را در ادامه تماشا کنید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته