دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار شد؛

اولین کارگاه حضوری «کار تو خونمونه»

اولین کارگاه حضوری «کار تو خونمونه»
اولین کارگاه حضوری کمپین «کار تو خونمونه» با مشارکت مؤسسه مربی‌گری کسب‌وکار دانشگاه تهران و همراهی ۳۰ شرکت‌کننده از سوی معاونت توانمندسازی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در منطقه ۷ برگزار شد.
کد خبر : 914151

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین کارگاه حضوری کمپین «کار تو خونمونه» با هدف ایده‌پردازی و توسعه محصول جدید در جهت ایجاد و یا توسعه کسب‌وکار طراحی‌ شد. دراین کارگاه، شرکت کنندگان با شیوه‌های آموزشی مختلفی در حوزه کسب و کار آشنا شدند و در این خصوص ایده‌پردازی کردند.

فاز اول این پروژه در بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و چون فاز اول موفقیت‌آمیز بود، فاز دوم نیز به اجرا درآمد. ۳۰۰ نفر در این رویداد ثبت نام کردند که از این تعداد ۷۰ درصد افراد با توجه به شرایط انتخاب شدند.

کارگاه «کار تو خونمونه» با هدف ارتقای ظرفیت‌های رشد کسب‌وکار زنان به‏ویژه زنان خانه‏دار طراحی و شرایط به صورتی مهیا شده تا فعالیت افراد در کارگاه «کار تو خونمونه» در دو بستر صورت پذیرد؛ درواقع یک بخش این پروژه بحث ظرفیت‌های شناختی و توسعه فردی بانوان و بخش دیگر ارتقای مهارت‌های کسب‌وکار آنهاست.

دوره‌های آموزشی کارگاه «کار تو خونمونه» تا مرداد ماه ادامه دارد و تعداد جلسات با توجه به روند برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضوری تغییر می‌کند. در حال حاضر برای کل پروژه، سه جلسه حضوری به شکل کارگاهی در نظر گرفته شده است که اولین جلسه حضوری آن در منطقه ۷ برگزار شد.
گفتنی است در اولین جلسه از این رویداد، شرکت کنندگان در کارگاه «کارتوخونمونه» ضمن آشنایی و شنیدن تجربه اساتید موفق و برتر کشور در حوزه کسب و کار در حوزه بازاریابی، قیمت‌گذاری محصول، رشد، شناسایی و توسعه و ایده یابی در کسب و کار آموزش دیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته