دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اداره کل امور زنان و خانواده به «مرکز» تغییر خواهد یافت

اداره کل امور زنان و خانواده به «مرکز» تغییر خواهد یافت
اولین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری تهران در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران افتتاح شد.
کد خبر : 913857

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری تهران با شعار «بهترین خودت باش» در دو سالن و با ۱۳۰ غرفه به منظور آشنایی نیرو‌های شهرداری تهران با فرصت‌های شغلی مناطق، ادارات و زیرشاخه‌های این نهاد در حال برگزاری است.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در بازدید از غرفه اداره کل امور زنان وخانواده از اتفاقات ویژه در حوزه زنان وخانواده خبر داد و اظهارکرد: بحمدالله با پیگیری‎های مدیرکل امور زنان وخانواده و دستور ویژه شهردار محترم تهران اتفاقات خوبی در حوزه بانوان در حال رخ دادن است؛ نخست اینکه با لایحه‌ای که به شورای اسلامی تقدیم خواهد شد، به زودی اداره کل امور زنان وخانواده به «مرکز» تغییر ساختار خواهد یافت و باعث خواهد شد که زنان، هم در شهرداری تهران و هم در حوزه شهروندی از خدمات بهتری برخوردار شوند. دوم اینکه به زودی انتصاباتی شدن پست زنان در مناطق اجرایی خواهد شد که این امر، مصوب شده است.

محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران هم در بازدید از غرفه اداره کل امور زنان وخانواده با بیان اینکه رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شهرداری تهران یکی از ابزار‌های برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از ظرفیت کارکنان شهرداری تهران است، اظهارکرد: امیدواریم که با این برگزاری این رویداد اتفاق‏های خوبی رقم بخورد؛ اگر یک نیرو، یک فرصت شغلی مناسب پیدا کند امکان اینکه سرشت و سرنوشت یک سازمان، یک منطقه و یا یک رکن تغییر یابد، بیشتر خواهد شد. با آمار اعلام شده، بسیاری از فرصت‏ها پدیدار شده و در بازه زمانی کوتاه این جابه جایی‌ها انجام خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت‌ها و اتفاقاتی که نیرو‌های جدید برای رشد بیشتر ایجاد می‎کنند، بهره‌مند شویم.

گفتنی است در روز اول برگزاری این رویداداداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با حضور در سالن اصلی میزبان جمع زیادی از همکاران مشتاق و متقاضی خدمت در این اداره کل بود. اداره کل امور زنان وخانواده در حال حاضر با دارا بودن، ۳ معاونت «ظرفیت‌سازی وحمایت اجتماعی»، «فرهنگی و اجتماعی» و «امورهنری، اوقات فراغت و نوآفرینی» و نیز، دو اداره اصلی «روابط عمومی» و «برنامه‌ریزی و کنترل عملکرد» و همچنین بالغ بر ۱۰ اداره زیرمجموعه معاونت‎ها از جمله بخش‏های تخصصی مدیریت شهری است که در زمینه‌های گوناگون حوزه زنان و خانواده در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته