دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نظری در گفت‌وگو با آنا خبر داد: 

به‌کارگیری اتباع در بخش پشتیبانی مراکز تره‌بار مانعی ندارد

به‌کارگیری اتباع در بخش پشتیبانی مراکز تره‌بار مانعی ندارد
معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در میادین میوه و تره‌بار برای فروشندگی در غرفه‌ها و بخش‌هایی که به طور مستقیم با مردم مواجهه دارند، ما صلاح نمی‌دانیم که پیمانکارها از اتباع خارجی استفاده کنند.
کد خبر : 913396

حسین نظری معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا خبر، اظهار کرد: طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قراردادهای منعقد شده با اتباع در حوزه پیمانکاری در صورتی مجاز است که اتباع مورد نظر دارای مجوزهای اقامتی لازم باشند.

وی تصریح کرد: برخی از پیمانکارهای ما مجاز هستند که از اتباع خارجی دارای مجوز در انجام امور مختلف استفاده و آن‌ها را بکارگیری کنند، اما گاهی اوقات هم در برخی کارها ملاحظاتی وجود دارد که اصلا نباید از اتباع استفاده شود و این‌ها هر کدام مربوط به یک بخش است.

معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برای فروشندگی در غرفه‌ها ما صلاح نمی‌دانیم که پیمانکارها از اتباع خارجی استفاده کنند.

نظری در ادامه تأکید کرد: قطعا ما با حضور و بکارگیری اتباع بیگانه در غرفه‌های مختلف مراکز میوه و تره‌بار موافق نیستیم و اگر چنین باشد، خواهش ما از پیمانکار و بخش خصوصی و همکارانی که با ما همکاری می‌کنند این است که استفاده و بکارگیری اتباع در مراکز میوه و تره‌بار در بخش‌های مواجهه مستقیم با مردم نباشد.

بکارگیری اتباع در بخش پشتیبانی و پشت صحنه مراکز تره‌بار مانعی ندارد

وی همچنین تصریح کرد: موارد فوق در همه مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران باید اجرا شود و نمی‌توان برای هر مرکز دستورالعمل خاص و جداگانه‌ای برای فعالیت و ارائه خدمات صادر کرد.

نظری اضافه کرد: مدیران و پیمانکاران بخش خصوصی اگر در بخش پشتیبانی و پشت صحنه مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران بخواهند از اتباع خارجی استفاده کنند، بکارگیری اتباع خارجی مجاز مانعی نخواهد داشت.

معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران یادآور شد: ارائه خدمات مطلوب و عرضه میوه، سبزی و کالاهای با کیفیت در میادین و مراکز میوه و تره‌بار مربوط به شهرداری از مهمترین دغدغه‌هایی است که ما همواره بر آن تاکید داریم و به طور میتمر پیگیر تحقق این موارد از پیمانکاران طرف قرارداد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته