دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1396 - 17:46

اعلام جزئیات آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شریف

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شریف در سال 1396 را اعلام کرد.
کد خبر : 249174

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آزمون داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شریف در سال 1396 در صبح روز جمعه 22 دی منحصرا در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته‌شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.


کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 20 دی بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته