دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا پاسخ داده شد؛

چرا برخی دانشجویان هنوز وام ودیعه مسکن دریافت نکرده‌اند؟ 

چرا برخی دانشجویان هنوز وام ودیعه مسکن دریافت نکرده‌اند؟ 
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به آن گروه از دانشجویانی که هنوز وام ودیعه مسکن را دریافت نکرده‌اند، هشدار داد. 
کد خبر : 922703

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت نام نویسی در وام ودیعه مسکن را داشتند. 

وی افزود: مبلغ وام ودیعه مسکن برای شهر‌های کمتر از ۵۰۰ هزار نفر ۱۰۰ میلیون تومان، بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرتهران ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه وام ودیعه مسکن بروز شده است؛ تاکید کرد: وام ودیعه مسکن را به حساب تمام دانشجویان واریز کرده‌ایم، اما ممکن است به صورت موردی شاهد دانشجویانی باشیم که موفق به دریافت آن نشده باشند، به علت اینکه در پرونده آنها نقص مدارک وجود دارد و باید با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل خود هر چه زودتر نسبت به فرایند تکمیل مدارک اقدام کنند و از آنجایی که مدارک آنها به بانک ارسال شده است، پس در مدت زمان یک هفته پس از حل قسمت فوق، مبلغ وام به حسابشان پرداخت خواهد شد. 

به گزارش آنا، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در تاریخ ۱۹ تیر اعلام کرد: مبالغ وام ودیعه مسکن متأهلی به شرح زیر از نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مجدد افزایش یافته است.

از این رو خواهشمند است دستور فرمائید ضمن اطلاع رسانی مناسب و راهنمایی‌های لازم به دانشجویان متقاضی واجد شرایط مطابق آئین نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی، اقدامات لازم به منظور ارائه مستندات و تأمین ضمانت درسامانه صندوق معمول کنند.

مسئولیت کنترل و صحت سنجی شماره حساب و شماره شباء و مستندات اعم از تأهل دانشجو، اجاره نامه، عدم اسکان در خوابگاه دولتی و همچنین رعایت شرایط ضامنین و سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی (به ترتیب ۶۰ و ۱۲۰ میلیون تومان و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان با ارائه گواهی کسر از حقوق صرًفا برای دانشجویانی که مجموع وام‌های دریافتی آنان به بیش از ۱۲۰ میلیون تومان می‌رسد) بر عهده معاونت امور دانشجویی دانشگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته