دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 14:00
دیدار وزیر امور خارجه سودان با سرپرست ریاست جمهوری؛

مخبر: راهبرد ارتقای روابط با کشورهای اسلامی و همسو تداوم دارد/ وزیر خارجه سودان: ساختار کارآمد نظام اسلامی همچون سدی از ایران محافظت می‌کند

مخبر: راهبرد ارتقای روابط با کشورهای اسلامی و همسو تداوم دارد  وزیر خارجه سودان: ساختار کارآمد نظام اسلامی همچون سدی از ایران محافظت می‌کند
سرپرست ریاست جمهوری به نقش موثر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در ارتقای روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی و همسو اشاره و تصریح کرد: این رویکرد به عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد یافت.
کد خبر : 913523

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر پیش از ظهر امروز یکشنبه در دیدار آقای «حسین عوض» وزیر امور خارجه سودان ضمن قدردانی از ابراز همدردی و همبستگی دولت و ملت سودان با جمهوری اسلامی ایران، به نقش موثر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان در ارتقای روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های اسلامی و همسو اشاره و تصریح کرد: این رویکرد به عنوان راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران تداوم خواهد یافت.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین توجه به دغدغه‌های مسلمانان و کشور‌های اسلامی را از راهبرد‌های جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از هیچ کمکی برای استقلال، پیشرفت و آرامش مردم سودان دریغ نخواهیم کرد.

وزیر امور خارجه سودان نیز در این دیدار با بیان اینکه حامل مراتب تسلیت و همبستگی رئیس جمهور، دولت و مردم سودان با ملت و دولت ایران است، اظهار داشت: روابط میان ایران و سودان بر پایه اصول اسلامی و انسان‌دوستانه و دوستی میان دو ملت شکل گرفته است.

«حسین عوض» همچنین ساختار مستحکم و کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران را همچون سدی توصیف کرد که از این نظام در برابر رخداد و رویداد‌های بزرگ و سنگین محافظت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته