دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 14:05
فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

شناسایی مراکز پرورش تروریست‌های اجاره‌ای در کشورهای همجوار

شناسایی مراکز پرورش تروریست‌های اجاره‌ای در کشورهای همجوار
سردار پاکپور با بیان اینکه در برخی کشور‌ها، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت‌آفرین، پرورش داده می‌شود، گفت: این تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشور‌های همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.
کد خبر : 917429

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در گردهمایی سراسری مسئولان و مدیران دفاتر نمایندگی ولی فقیه در این نیرو اظهار داشت: سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است.

پاکپور به نقش مهم و مؤثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم اشاره و عنوان کرد: اگرچه بسیاری از دسیسه‌های تروریستی و ضد امنیتی دشمن شناسایی و خنثی شده است، اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی، نقشه‌های تروریستی تازه‌ای طراحی کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: در اهمیت اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه همین بس که اگر برخی طراحی‌های تروریستی دشمن شناسایی و با آن برخورد نمی‌شد، آسیب‌های سنگین و گسترده‌ای را متوجه امنیت مردم می‌کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می‌آورد.

وی به بهره‌گیری سرویس‌های دشمن از ظرفیت گروهک‌های تروریستی، داعشی، سلفی و... در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: سرویس‌های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست‌ها را بر عهده دارند.

پاکپور گفت: در برخی کشور‌ها، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت‌آفرین پرورش داده می‌شود؛ این تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشور‌های همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد، ۳۰ نفر از عوامل تروریستی به‌کارگیری‌شده تربیت‌یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی، هویتی کاملاً خارجی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته