دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1403 - 14:05

ارتش اسرائیل از وقفه تاکتیکی در عملیات‌های روزانه خبر داد

ارتش اسرائیل از وقفه تاکتیکی در عملیات‌های روزانه خبر داد
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که به منظور تسهیل فرایند امدادرسانی، تا اطلاع ثانوی در ساعات روشنایی روز در بخشی از نوار غزه، از انجام عملیات نظامی خودداری می‌کند.
کد خبر : 917457

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، ارتش اسرائیل روز یکشنبه ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) اعلام کرد که به طور روزانه یک وقفه تاکتیکی در فعالیت‌های نظامی در بخشی از جنوب نوار غزه، آن هم در ساعات روشنایی روز اجرا خواهد کرد.

صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند که «تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ تا ۱۹ هر روز، با هدف تسهیل اقدام‌های بشردوستانه، فعالیت‌های نظامی در مسیر گذرگاه کرم شالوم تا جاده صلاح‌الدین و شمال آن به طور محلی و تاکتیکی متوقف می‌شود.»

این تصمیم به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای «افزایش حجم کمک‌های بشردوستانه ورودی به نوار غزه» پس از گفتگو با سازمان ملل و سایر سازمان‌ها عنوان شده است.

رژیم صهیونیستی در حالی تحت فشارهای بین‌المللی، ژست بشردوستانه به خود می‌گیرد که چندین ماه است که گروه‌های حقوق بشری درباره کمبود شدید غذا و سایر موارد ضروری در غزه هشدار می‌دهند.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که بیش از ۸ هزار کودک زیر پنج سال به دلیل سوء‌تغذیه حاد در نوار غزه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته